شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ساعت ۳:۳۳
به مناسبت ایام‎الله دهه فجر

مهمانی لاله‎ها در ۲۹۲ گلزار شهید استان گلستان برگزار می‎شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری مهمانی لاله‎ها در 292 گلزار شهید این استان به مناسبت ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
مهمانی لاله‎ها در 292 گلزار شهید استان گلستان برگزار می‎شود,

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر فاضلی صبح امروز طی نشستی با گروه خبری فجر در استان گلستان با محوریت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مهمانی لاله‎ها در 292 گلزار شهید استان گلستان برگزار می‎شود این برنامه ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز و قبل از اذان مغرب پایان می‎یابد.

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر یادآور روزهای بسیار تلخ و شیرینی بوده که در ابتدای پیروزی انقلاب با خیزش و حرکت مردمی منجر به این شد که تعدادی از فرزندان این ملت افتخارآفرین به شهادت برسند.

* تکریم از مقام شامخ معظم شهدا یکی از برنامه‎های دهه فجر است

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش توحیدی و الهام گرفته از شهدای انقلاب سرخ حسینی است، افزود: پاکترین مردم ما در آن روزها در مقابل رژیم منحوس پهلوی سینه سپر کرده و تعدادی شهید و مجروح شدند.

فاضلی با بیان اینکه تکریم از مقام شامخ معظم شهدا یکی از برنامه‎های دهه فجر است، گفت: تکریم از مقام شامخ شهدا به نهادینه شدن این فرهنگ و ترویج آن کمک می‎کند.

وی با اشاره به اینکه تعداد شهدای استان گلستان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی 44 نفر است، افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدا، ارتباط با نخبگان و صاحبنظران فرهنگی برای بهتر برگزار کردن برنامه‎ها از اهداف کمیته ایثارگران است.

* از تجارب و برنامه‎های موفق استانی باید استفاده شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه 13 دستگاه عضو کمیته ایثارگران هستند، ابراز کرد: دو برنامه محوری و تاثیرگذار در استان گلستان پیش‎بینی شده است.

فاضلی بر لزوم بررسی و استفاده از تجارب و برنامه‎های موفق استانی تاکید کرد و گفت: از ظرفیت رسانه برای پوشش برنامه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با کمیته ایثارگران 13 عضو با ما همکاری دارند، اظهار کرد: دستگاه‎هایی نظیر جهاد کشاورزی، ناجا، نزاجا، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های انقلاب اسلامی، شهرداری، آموزش، تبلیغات اسلامی، دانش‎پژوهان شاهد و ایثارگر و یک نماینده کانون زندانیان سیاسی با این کمیته همکاری دارند.

* مهمانی لاله‎ها در 292 گلزار استان گلستان برگزار می‎شود

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان از برگزاری برنامه زندانیان سیاسی قبل از انقلاب که با پیروزی انقلاب آزاد شدند خبر داد و گفت: نماینده شورای عالی ترویج فرهنگی ایثار و شهادت به تازگی به مجموع این کمیته اضافه شده است.

فاضلی با اشاره به اینکه مراسم روز 14 بهمن به عنوان روز مقاومت و ایثارگران نامگذاری شده است، افزود: شب قبل از این مراسم گردهمایی خانواده‎ها و زندانیان سیاسی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه برنامه دیدار با 44 خانواده شهید انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‎های دهه فجر است از برگزاری مراسم مهمانی لاله‎ها خبر داد و اظهار کرد: مهمانی لاله‎ها در 292 گلزار استان گلستان برگزار می‎شود در تمام گلزارهای شهدا این مراسم به یاد شهدای انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/83001/غ40

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک