جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ساعت ۲:۷
مدیر سایت تاب‌آوری:

کرمانشاه دارای قابلیت لازم برای تاسیس مدرسه ملی تاب‌آوری است

مدیر و موسس سایت تاب‌آوری و روانشناختی گفت: کرمانشاه دارای قابلیت لازم برای تاسیس مدرسه ملی تاب‌آوری است.
کرمانشاه دارای قابلیت لازم برای تاسیس مدرسه ملی تاب‌آوری است,

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد‌رضا مقدسی صبح امروز در نخستین کارگاه تاب‌آوری روانشناسی کشور ویژه خبرنگاران که در سالن همایش فنی و حرفه‌ای شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تاب‌آو‌ری مهمترین پیش‌بینی کننده سلامت روانی است.

وی ادامه داد: تاب‌آوری در توسعه مدیریت منابع انسانی، ارتقاء کیفیت عملکرد اصحاب رسانه دارای جایگاه ویژه‌ای است، لذا خبرنگاران باید نحوه مدیریت هیجانات و شرایط عملکرد در سخت‌ترین مواقع در حرفه خبرنگاری را آموزش ببینند.

مدیر و موسس سایت تاب‌آوری و روانشناختی کشور با اشاره بر مشغله حرفه سخت و پر‌طنش خبرنگاری، گفت: اصحاب رسانه باید از توانایی و سرمایه‌های روانشناختی خاصی برخوردار باشند.

مقدسی هدف از برگزاری این کلاس برای خبرنگاران را حفظ سلامت بهزیستی، روانشناسی برای این قشر پرتلاش دانست و تصریح کرد: کرمانشاه قابلیت  تاسیس مدرسه ملی تاب‌آوری را دارد.

مدیر کل امور اجتماعی استاندار کرمانشاه نیز، اظهار داشت: واژه تاب‌آوری یکی از ضروریت‌های مشاغل سخت است.

حسین باباجانی به استرس فراوان در حرفه خبرنگاری اشاره کرد و گفت: خبرنگاران باید راه مقابله با استرس را فرا گیرند و اطلاعات لازم را درخصوص تاب‌آوری کسب کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به گونه‌ای اخبار را انعکاس دهند که آسیبی به روح و روان خود و جامعه وارد نکنند، ادامه داد: کار خبرنگاران با افکار، قلوب و ذهن مردم سروکار دارد.

باباجانی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم(خداوند در قرآن به قلم قسم خورده است)، ادامه داد: اگر قلم خبرنگاران محکم و حساب شده باشد برای این قشر خیر و ثواب به همراه دارد.

انتهای پیام/2700/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک