پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ساعت ۱:۷
رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه خبر داد

تشکیل ۱۷ کمیته بزرگداشت دهه فجر در کهگیلویه

رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: 17 کمیته تخصصی برای بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده است.
تشکیل 17 کمیته بزرگداشت دهه فجر در کهگیلویه,

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی طلب از تشکیل 17 کمیته برای گرامیداشت دهه فجر در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: انتظار داریم مسؤولان کمیته‌های تخصصی با جدیت نسبت به عملیاتی کردن اهداف اقدام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از نادرترین حوادث قرن است که با هدف احیای ارزش‌های دینی و بر پایه حاکمیت ارزش‌های الهی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه حکومت مستبد شاهنشاهی با همه آلام و رنج‌هایی که برای ملت ایران داشت یکی از حکومت‌های منحصربفرد بود افزود: این حکومت از ناحیه همه قدرت‌های عالم پشتیبانی و حمایت می‌شد.

حسینی طلب تصریح کرد: حکومت طاغوت زمینه را برای چپاول و فساد فراهم کرده بود،حرکت انقلابی امام راحل یکی از رخدادهای بی نظیر در تاریخ بود که بر پایه مذهب آغاز شد.

وی افزود: امام بزرگوار با توجه به مکتب و با مبنا قرار دادن قرآن،فرهنگ و اهل بیت توانست مردم را برای ساقط نمودن حکومت ظلم تشویق و ترغیب کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به سختی‌هایی که در راه انقلاب بر امام و ملت وارد شد،تصریح کرد: کمتر رهبر سیاسی این گونه مورد فشار قرار گرفت اما چون هدف حاکمیت ارزش‌های دینی و گسترش عدالت اجتماعی بود خداوند کمک کرد.

حسینی طلب افزود: انسجام ملت در مقابل رژیم منحوس از دیگر فاکتورهای مهم و مؤثر در پیروزی انقلاب بود.

این مسؤول با بیان اینکه آنچه کشور را نگه داشته است نقش ولایت فقیه و یکپارچگی ملت در مقابل طوفان حوادث بوده است گفت: باید قدردان انقلاب باشیم و ضمن تلاش برای یکپارچگی ملت نسبت به نقش محوری ولایت فقیه تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/82016

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک