جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ساعت ۲:۲۱
معاون فرماندار دشتی خبر داد

درمانگاه تامین اجتماعی در دشتی راه‌اندازی می‌شود

دشتی- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان تا پایان سال و یا اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
درمانگاه تامین اجتماعی در دشتی راه‌اندازی می‌شود,

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی صبح چهارشنبه در جمع فعالان اجتماعی شهرستان دشتی اظهار داشت: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتی تا پایان سال جاری ۴۷ کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: دولت در کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام جدی دارد و در سطح استان نیز استاندار بوشهر با اجرای طرح‌های امید در شهرها و روستا برنامه های خوبی در حال اجرا است.

حسینی بیان کرد: در همین راستا تاکنون ۲۲ زمین چمن مصنوعی و ۴۷ بوستان روستایی در سطح شهرها و روستای شهرستان احداث و بهره برداری رسیده که نشاط و شادابی خوبی در بین مردم به ویژه جوانان ایجاد شده است.

وی از ارتقای سطح سلامت در شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات خوبی در سطح شهرستان شاهد هستیم و وضعیت تنها بیمارستان شهر خورموج نسبت به گذشته بهبود یافته است.

حسینی بیان کرد: با عنایت ویژه دولت، استاندار بوشهر و پیگیری‌های فرماندار شهرستان زیر ساخت‌های شهرستان به خصوص در حوزه آب، راه و برق توسعه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، بارش کم باران و کاهش سفره‌های زیر زمینی ضرورت دارد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

حسینی یادآور شد: از سال آینده نیز حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی متناسب با تورم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین از راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان تا پایان سال و یا اوایل سال آینده خبر داد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک