پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ساعت ۰:۴۹
دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) خبر داد

برگزاری کنگره ملی امام سجاد(ع) در خراسان شمالی

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) از برگزاری کنگره ملی امام سجاد(ع) در استان خراسان شمالی در دهه فجر خبر داد.
برگزاری کنگره ملی امام سجاد(ع) در خراسان شمالی,

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ با حضور حجت‌الاسلام احمد پهلوانی دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) مراحل اجرایی فراخوان ملی «سجاده مهر» در استان خراسان شمالی آغاز شد.

وی در این نشست اهمیت مباحث و موضوعات صحیفه سجادیه  و شخصیت امام چهارم را برشمرد و افزود: کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) تاکنون در 6 دوره با موفقیت و استقبال و همیاری نهادهای مختلف و عموم از این کنگره برگزارشده است.

پهلوانی با اشاره به توسعه علمی و پژوهشی ونیز  اثرات و  نتایج برگزاری این کنگره و برنامه بزرگ معنوی، افزود:  هم‌اکنون مرکز تخصصی حفظ صحیفه سجادیه باهدف تربیت حافظان و نیز مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در قم با پیش‌بینی  تربیت طلاب و مبلغین مباحث این مجموعه مکتوب و میراث جامع و ارزشمند راه‌اندازی و تاسیس شده است.

حجت‌الاسلام پهلوانی  تقارن برگزاری بحث پژوهشی فراخوان «سجاده مهر» در یک هزار و چهارصدمین سالگرد ولادت امام چهارم، حضرت زین‌العابدین (ع) را فرخنده و ستودنی خواند و گفت: بدون شک استان خراسان شمالی توان برگزاری این فراخوان را در سطح بین‌المللی دارد و امیدواریم این مهم نیز برای سال‌های آتی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/63002/ر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک