چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ساعت ۹:۱۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

بزرگترین جهاد کشور معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران/ بهره برداری ۱۸۱ پروژه دردهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان  شمالی بزرگترین جهاد کشور را معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد وگفت: امروز دشمن در فضای حقیقی و مجازی تمام توان و استعداد خود را به کار برده تا این نظام را یک نظام ناکارآمد نشان دهد.
بزرگترین جهاد کشور معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران/ بهره برداری 181 پروژه دردهه فجر,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بجنورد بر اهمیت و ضرورت  برنامه ریزی، برنامه های دهه فجر تاکید کرد وگفت: دشمن با تحریم ها ، هجمه های تبلیغاتی، نفوذ در بعضی دستگاه ها در تلاش است  این نظام را یک نظام ناکارآمد به مردم جلوه دهد.

حجت الاسلام سالاری اظهارکرد: بنابراین برنامه ریزی، مدیریت، حساسیت روی این موضوع می تواند ما دراین مسیر پیروز کند.

وی بزرگترین  جهاد امروز کشور را معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد.

وی یکی از مسائل مهم  کشور را عدم اطلاع نسل نوجوان ما از اتفاقاتی در زمان رژیم پهلوی رخ داده  و حوادثی که در عصر انقلاب اتقاق افتاد ذکرکرد وافزود:این  وظیفه ما است به نحوی برنامه ریزی و مدیریت کنیم تا این برنامه ها به نحو درست در اختیار این قشر به ویژه کودک و نوجوان قرار گیرد.

حجت الاسلام سالاری اظهارکرد: امروز متاسفانه در فضای غیر واقعی که در حوزه رسانه ای ایجاد شده مقایسه هایی بین نظام جمهوری اسلامی با رژیم پهلوی به غلط انجام می شود بنایراین لازم است به دنبال ایجاد یک فضای مناسب برای اطلاع رسانی درست باشیم.

حجت الاسلام سالاری با تاکید بر بیان پیشرفت های امروز کشور ، اظهارکرد: نگاه دقیق ناظرین بین اللملی  امروز به کشور ما به  میزان توان بسیج عمومی است.

وی افزود: براین اساس حضور میلیونی مردم در صحنه های عمومی اثرات بسیاری خوبی در فضای های عمومی و مجازی دارد چراکه کشور ما در موقعیت سختی قرار گرفته و حضور مردم پشتوانه ای برای دولت و فعالیت های دولت است.

در ادامه فرماندار بجنورد  با تاکید بر برنامه ریزی برنامه های جشن انقلاب درسطح شهرستان بجنورد واستان،گفت: باید درصدد بستر سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در برگزاری جشن بزرگ انقلاب باشیم.

وی انتخابات پیش رو را یک روایداد بزرگ در کشور دانست وگفت: انتظار داریم مردم با حضور در مراسمات، یوم الله ها به ویژه مراسم 22 بهمن حضور و مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی بر برگزای انتخابات سالم و رقابتی  و دارای نظم و امنیت در کشور تاکید کرد وگفت:دراین زمینه با هماهنگی دستگاه های متولی ونیروهای انتظامی انتخابات را به خوبی برگزار خواهیم کرد.

181 پروژه در دهه فجر امسال در شهرستان بجنورد افتتاح می شود

فرماندار بجنورد مجموع پروژه های قابل افتتاح درایام دهه فجر امسال در شهرستان بجنورد را 181 پروژه اعلام کرد که 66 پروژه مربوط به دهیاری ها و بخشداری ها بوده است.

وی افزود: 50 پروژه مربوط به بخشداری مرکزی و 16 پروژه نیز بخشداری گرمخان است.

وی مجموع اعتبارات این پروژه ها را 179 میلیارد و 720 میلیون تومان اعلام کرد.

 انتهای پیام/ب

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک