چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ساعت ۳:۵۹
رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان خبر داد:

فعالیت پرقدرت هیئت اسکیت همدان در جشنواره استعدادیابی

همدان- رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: هیئت اسکیت استان‌همدان تاکنون جلسات متعددی را برای برگزاری جشنواره استعدادیابی همگانی تشکیل داده و باقدرت به دنبال حضور مطلوب در این جشنواره است.
فعالیت پرقدرت هیئت اسکیت همدان در جشنواره استعدادیابی,

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشنواره استعدادیابی همگانی در همدان اظهار داشت: تنها ۵ هیئت اسکیت کشور در جشنواره همگانی استعدادیابی حضور دارند که خوشبختانه همدان یکی از این ۵ هیئت ورزشی است.

وی افزود: تابه‌حال جلسات متعددی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان، معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان و اعضای هیئت در رابطه با جشنواره همگانی استعدادیابی برگزار شده و با تمام توان برنامه‌ریزی‌هایی در این رابطه انجام شده است.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به حضور شهرستان‌ها در این جشنواره گفت: تمام شهرستان‌های استان‌همدان رئیس هیئت اسکیت دارند و برای جشنواره استعدادیابی همگانی با روسای شهرستانی هماهنگ شده است.

مجیدی خاطرنشان کرد: با توجه به آمار اسکیت‌هایی که در شهرستان‌ها به فروش می‌رسد به این نتیجه رسیده‌ایم که شهرستان‌ها هم فعال هستند و مردم استقبال خوبی از این رشته دارند.

وی با اشاره به معرفی مسئول استعدادیابی هیئت اسکیت استان بیان کرد: سجاد محمدی به‌عنوان مسئول استعدادیابی در جشنواره همگانی استعدادیابی معرفی و کارها شروع شده است.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: مربیان به مدارس استان می‌روند و استعدادها را کشف می‌کنند و تا به امروز نیز بیش از ۶۰ نفر برای این جشنواره استعدادیابی شده اند.

مجیدی با اشاره به استعدادیابی هیئت اسکیت استان‌همدان در نمایشگاه کودک و نوجوان گفت: با توجه به اینکه جشنواره استعدادیابی اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا مربیان و استعدادیابان بتوانند در فضای نمایشگاه نسبت به جذب علاقه‌مندان به رشته اسکیت همت کنند.

وی یادآور شد: این نمایشگاه تا اول بهمن ماه همه‌روزه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برقرار بوده و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به غرفه هیئت اسکیت استان‌همدان نسبت به معرفی فرزندان برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک