شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ساعت ۲:۱۳
در تماس تلفنی؛

دبیران شورای امنیت ملی ایران و روسیه تحولات سوریه را بررسی کردند

در تماس تلفنی شب گذشته نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه با دریابان علی شمخانی درمورد آخرین تحولات سیاسی، امنیتی و نظامی سوریه تبادل نظر شد.
دبیران شورای امنیت ملی ایران و روسیه تحولات سوریه را بررسی کردند,

به گزارش خبرگزاری مهر، در تماس تلفنی شب گذشته نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه با دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در مورد آخرین تحولات سیاسی، امنیتی و نظامی سوریه پس از استقرار آتش بس در این کشور، بحث و تبادل نظر شد.

در جریان این گفتگو ضرورت رایزنی و گفتگوی مستمر طرفین به منظور پیش برد فرآیندهای سیاسی در بحران سوریه مورد تاکید قرار گرفت.

بررسی راهکارهای تقویت و تداوم مبارزه مشترک با تروریسم تکفیری بویژه گروههای جبهه النصره و داعش در سوریه تا نابودی کامل جریانهای ذکر شده از محورهای  دیگری بود که شمخانی و پاتروشف در مورد آن گفتگو کردند.

اجلاس سه جانبه سیاسی که با ابتکار ایران، روسیه و ترکیه در نیمه دوم سال جاری میلادی در شهر آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می گردد، رفت و آمد و گفتگو میان مقامات سیاسی، نظامی و امنیتی تهران، مسکو و دمشق، افزایش قابل توجهی داشته است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک