جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ساعت ۵:۵۳
امام جمعه بجنورد:

تجلیل بزرگ از آیت الله هاشمی بخاطر ابعاد شخصیتی وی بود

امام جمعه بجنورد تجلیل بزرگ از آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم ارتحال و همچنین نقد منصفانه وی را بخاطر ابعاد شخصیتش دانست.
 تجلیل بزرگ از آیت الله هاشمی بخاطر ابعاد شخصیتی وی بود,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد در محل مصلی امام خمینی (ره)، ایمان ، عمل ، صداقت ، تواضع، تحمل سختی در راه هدف و طهارت روح و جان را از عوامل رفعت یک فرد دانست و گفت: در شخصیت آیت الله هاشمی تمام این عوامل وجود داشت.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: تمام این عوامل سبب شد تا مردم در تشییع جنازه تاریخی وی شکوه بیافرینند و نشان دهند که اعتماد به روحانیت صادق و متواضع در بین مردم بالاست.

وی با بیان اینکه بیشتر تجلیل ها بعد از وفات شخصیت ها انجام می شود، افزود: شهید بهشتی نیز جزو افرادی بود که آماج تهمت ها قرار داشت و بعد از شهادتش مشخص شد که انقلاب چه کسی را از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تحلیل منصفانه از شخصیت آیت الله هاشمی داشته باشیم، گفت: نه او را قدیس بنامیم که برای فرزندانش علامت سئوال ایجاد کنیم و بگوییم با وفات وی موتور انقلاب از حرکت ایستاد و نه مانند عده ای پاشنه کفش را بالا کشیده و زحمات 60 ساله وی در میدان مبارزه و جهاد را نادیده بگیریم.

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد : باید انصاف داشته باشیم و ابعاد شخصیتی ، تلاش ها و واقعیت های زندگی، و فراز و فرودهای او را ببینیم.

وی اضافه کرد: بهترین تحلیل ها را در پیام مقام معظم رهبری می بینیم که به عنوان رهبری منصف و عادل تجلیل و تکریم شایسته از ایشان داشت و در عین حال به اختلافات سلیقه ای بینشان که چیز طبیعی است، اشاره کرد.

امام جمعه بجنورد گفت: حساب آیت الله هاشمی از حساب پیرامونش جداست، آیت الله هاشمی را به عنوان مجاهدی نستوه می شناسیم اما این بدین معنا نیست که وابستگان وی را نیز تایید کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: کسی حق ندارد هاشمی را در حزب خودش محصور کند چراکه زمانی که هاشمی، هاشمی شد نه اصولگرا وجود داشت و نه اصلاح طلب.

وی تاکید کرد: هاشمی فوق جدول های سیاسی و در امتداد ولایت بود و فردی استکبار ستیز و صهیونیست ستیز بود.

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک