شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ساعت ۴:۲۸

سارقان گوسفندان شهر ایور در چنگال قانون اسیر شدند

سارقانی از 3 استان کشور که چند شب گذشته دام‌هایی را از دامداری‌های اطراف شهر ایور سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
سارقان گوسفندان شهر ایور در چنگال قانون اسیر شدند,

به گزارش  عصر اترک به نقل از پایگاه خبری گرمه، سرهنگ حدادیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه با اعلام این خبر گفت: با توجه به سرقت احشام در شهر ایور از توابع شهرستان گرمه، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به بازنگری سرقت‌های انجام شده، افزود: بررسی‌های مأموران از صحنه‌های سرقت نشانگر این بود که سرقت‌ها توسط یک باند چندنفره صورت گرفته است.

سرهنگ حدادیان ادامه داد: مأموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش شبانه‌روزی، متهمان را در  سه استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان شناسایی و اقدام به دستگیری آنان نمودند.

وی ادامه داد: یکی از متهمان که قصد فروش دامها در استان گلستان را داشت نیز شناسایی و بازداشت شد و گوسفندان سرقت شده پس از سیر مراحل قانونی به صاحبان آن تحویل داده خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه همچنین با بیان اینکه حفاظت از اماکن تجاری و دامداری‌ها و قرار دادن نگهیان در این مکان‌ها بهترین روش برای کاهش جرم و جنایت در جامعه است اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.

وی خاطرنشان ساخت سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک