جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ساعت ۶:۳۸

همدلی و هم افزایی نیروهای مسلح رمز موفقیت در منطقه است/ اتحاد نیروهای مسلح فرصت نفوذ دشمنان انقلاب را گرفته است

  معاون نيروي انساني ستاد کل نيروهاي مسلح کشور همدلي و هم افزايي بين نيروهاي مسلح و تبعيت از فرماندهي معظم کل قوا را رمز موفقيت در منطقه و جهان دانست و گفت: امنيت ايران يک نعمت بزرگ الهي است. 
همدلي و هم افزايي نيروهاي مسلح رمز موفقيت در منطقه است/ اتحاد نيروهاي مسلح فرصت نفوذ دشمنان انقلاب را گرفته است ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سردار "محمدجواد زاده‌کمند" در گردهمايي فرماندهان نيروهاي مسلح خراسان شمالي با گرامي داشت ياد سه هزار شهيد استان، نيروهاي مسلح را مجاهدان واقعي في سبيل الله دانست و افزود: خدمتگزاري در خط مقدم مبارزه با استکبار، توفيقي است که شامل حال نيروهاي مسلح شده است. 
وي با بيان اينکه شرايط و اوضاع منطقه امروز بسيار حساس و مهم است، بيان داشت: امروز شاهد تلاش استکبار با تمام ايادي خود براي ناامن کردن منطقه و به ويژه منطقه اي که جمهوري اسلامي در آن قرار دارد، هستيم. 
اين مقام ارشد نيروهاي مسلح با بيان اينکه تلاش دشمنان بر اين است تا نداي اسلام و استکبارستيزي که امروز از ايران بلند شده را خاموش کنند، تصريح کرد: امروز دشمنان با آنکه خودشان را ابرقدرت مي دانند اما در برابر اراده پولادين مردم مسلمان ايران و رزمندگان جبهه مقاومت سرنگون و سرافکنده شده اند. 
معاون نيروي انساني ستاد کل نيروهاي مسلح کشور تصريح کرد: امروز ملت ايران و دلاور مردان ارتش، سپاه پاسداران، نيروي انتظامي و وزارت دفاع به اين موضوع واقف و باور دارند که جمهوري اسلامي ايران از قدرت هاي بزرگ منطقه است. 
سردار "زاده کمند" با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري که فرمودند«امنيت اگر نباشد هيچ توفيقي در ساير عرصه هاي اقتصادي، علمي، اجتماعي و سياسي نخواهيم داشت»، گفت: امنيت زيربناي توسعه و پيشرفت در تمامي زمينه هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي در جامعه است. 
وي وحدت، همدلي و هم افزايي بين نيروهاي مسلح و تبعيت محض از ولي امر مسلمين و فرماندهي معظم کل قوا را رمز موفقيت در منطقه و جهان دانست و افزود: امنيت مثال زدني ايران با وجود همه توطئه هايي که دشمنان اسلام هميشه بر عليه ما دارند، يک نعمت بزرگ الهي است که خداوند نصيب اين ملت و کشور کرده است. 
معاون نيروي انساني ستاد کل نيروهاي مسلح کشور بيان داشت: رويکردي که امروز در ستاد کل نيروهاي مسلح مطرح است به موضوع سرمايه هاي انساني منطبق است. 
وي با اشاره به تدابير مقام معظم رهبري که ديدگاه بسيار بالايي در حوزه سرمايه هاي انساني دارند، تصريح کرد: مهم ترين سرمايه يک کشور و يک نظام، سرمايه انساني است براي اداره اين کشور بيش از همه چيز به نيروي انساني احتياج داريم. 
سردار زاده کمند خاطرنشان کرد: براي موفقيت در رسيدن به اين سطح از توانمندي که مورد انتظار ولي امر مسلمين، نايب امام زمان(عج) و فرمانده ما است نيازمند يک اراده قوي است، آن هم اراده اي که بتواند در بينش و نگرش ما با اين رويکرد تغيير ايجاد کند. 
وي با بيان اينکه اگر نتوانيم بينش خود را منطبق به فرامين فرماندهي معظم کل قوا قرار بدهيم به اهداف والا نخواهيم رسيد، بيان داشت: اگر به دنبال موفقيت در نيروهاي مسلح هستيم بايد عنايت و توجه خاصي به اين موضوعات داشته باشيم. 
معاون نيروي انساني ستاد کل نيروهاي مسلح کشور با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در حوزه گزينش که فرمودند «بگرديد بهترين ها را از لحاظ هوش، تقوا و ديانت پيدا کنيد»، خاطرنشان کرد: اگر عنايت خاصي در حوزه گزينش نداشته باشيم و بخواهيم صرفا با ترحم رفتار کنيم و به نکات ظريف و حساس توجه نداشته باشيم، نمي توانيم سازمان هاي نيروهاي مسلح را آن طور که مورد انتظار است، بسازيم. 
سردار زاده کمند با اشاره به اينکه فرماندهي معظم کل قوا تاکيد دارند که مديران به امر سازماندهي، اهميت بدهند، افزود: بايد در حوزه سرمايه انساني يک هنرمندي داشته باشيم و از طرفي زمينه را براي ورود جوانان فراهم کنيم تا افراد لايق به کارگيري شوند.  
وي با اشاره به وضعيت معيشت کارکنان نيروهاي مسلح، گفت: براي بهبود بيشتر در اين زمينه نياز به اراده قوي، عزم راسخ و اقدام جهادي فرماندهان سازمان هاي نيروهاي مسلح بوده و خوشبختانه در نيروهاي مسلح، کارهاي خوبي در حوزه معيشت کارکنان انجام شده است. 
ولايتمداري از مؤلفه هاي موفقيت نيروهاي مسلح 
سردار "عليرضا مظاهري" نیز در این گردهمايي به امنيت و آسايش موجود در کشور اشاره کرد و افزود: اين امنيت و آسايش حاصل عنايت خداوند متعال، توجه امام زمان(عج) و جان فشاني شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: امروز شاهد دفاع عاشقان ائمه اطهار(ع) از حريم اهل بيت(ع) فراتر از مرزهاي جغرافيايي هستيم که اين خود دستاوردهاي مهمي را براي جهان اسلام و جمهوري اسلامي به همراه دارد. 
وي با بيان اينکه نيروهاي مسلح در دفاع از ارزشها و دستاوردهاي نظام اسلامي همگام و هم صدا حرکت مي کنند، گفت: ولايتمداري، همدلي و همراهي از مؤلفه هاي کسب موفقيت مأموريت هاي محوله نيروهاي مسلح است. 
فرمانده انتظامي خراسان شمالي از همکاري فرماندهان نيروهاي مسلح استان با مجموعه انتظامي قدرداني و خاطرنشان کرد: همه نيروهاي مسلح به ويژه نيروي انتظامي با توجه به نوع مأموريتي که دارد علاوه بر نياز به تجهيزات و امکانات يک نيروي انسان محور است.  
سردار مظاهري با اشاره به منويات مقام معظم رهبري درباره توجه به نيروي انساني در حوزه کلانتري ها و پاسگاه ها، گفت: فرماندهي نيروي انتظامي بر اجرايي کردن منويات مقام معظم رهبري و قرار دادن آن در رأس وظايف محوله اهتمام جدي دارد. 
وي در ادامه با ارائه گزارش عملکرد انتظامي استان در 9 ماهه امسال، افزود: با تلاش شبانه روزي کارکنان انتظامي، سرقت هاي مسلحانه از بانک ها و طلافروشي ها در استان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته به صفر رسيده و سرقت هاي مهم در حوزه منزل، مغازه و اماکن نيز 11 درصد کاهش داشته است.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه امسال کشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد افزايش دارد، خاطرنشان کرد: عليرغم همه کمبودها، کارکنان نيروي انتظامي با روحيه بالا از ارزشهاي انقلاب و اعتقادات ديني مردم دفاع و با برهم زنندگان امنيت قاطعانه برخورد مي کنند. 
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي در پايان بر توجه و بازنگري در حوزه ساختاري با توجه به پيشرفت جرم و گستره جغرافيايي و در اختيار قرار دادن امکانات و تجهيزات به اين مجموعه تأکيد کرد.


اتحاد نيروهاي مسلح فرصت نفوذ دشمنان انقلاب را گرفته است  
سردار "سيد حسن مرتضوي" نیز در این گردهمايي حضور مسئولان کشوري در استان را مايه برکت دانست و افزود: با هدايت، درايت و هوشمندي مسئولان سازماني به ويژه ستاد کل نيروهاي مسلح هر روز بر آمادگي و توان رزمي نيروهاي مسلح کشور افزوده مي شود. 
اين مقام ارشد نظامي در ادامه تصريح کرد: امروز اتحاد و هماهنگي در بين نيروهاي مسلح فرصت نفوذ، سوء استفاده و هر گونه حرکت دشمنان انقلاب اسلامي را گرفته است.
فرمانده سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالي به نوع ساختار سپاه پاسداران در مجموعه خراسان شمالي اشاره و تصريح کرد: مجموعه نواحي شهرستاني در شهرستان هاي هشت گانه استان مسقر هستند و براساس دستورالعمل هاي سازماني از نيروي انساني لازم برخوردار است. 
سردار مرتضوي با بيان اينکه 350 هزار نفر از جمعيت استان در قالب بسيج سازماندهي شده اند، خاطرنشان کرد: اين تعداد نيرو متناسب با نياز در حوزه هاي مختلف بکارگيري شده اند. 
وي به سفر پر خير و برکت مقام معظم رهبري در سال 91 به خراسان شمالي اشاره کرد و گفت: با سفر معظم له به استان امروز شاهد تغيير و تحول در حوزه هاي مختلف هستيم که سپاه پاسداران در اين منطقه از يک رشد و شتاب فزاينده بهره مند شد.
فرمانده سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالي با بيان اينکه 70 درصد مصوبات اين سفر در استان با توجه به اولويت ها اجرايي و محقق شده است، افزود: در اين زمينه و در راستاي مأموريت هاي ذاتي، ارتباط مؤثر با بسيجيان، جوانان و اقشار مختلف مردم بيش از 60 سالن ورزشي در نقاط مختلف احداث و تجهيز شد. 
اين مقام ارشد نظامي در پايان سخنانش خاطرنشان کرد: با توجه به حجم، عمق و اثربخش مأموريت ها انتظار مي رود مجموعه سپاه پاسداران در حد و اندازه مأموريت هاي تعريف شده حمايت و پشتيباني شود. 
سرهنگ"ابراهيم گل گلي" فرمانده تيپ پياده 130 شهيد دلجويان ارتش نيز با ارائه گزارشي از عملکرد، تجهيزات و تاريخچه تشکيل اين تيپ در خراسان شمالي، گفت: اين تيپ در استان در حوزه نيروي انساني از وضعيت نسبتاً خوبي برخوردار است.
وي با بيان اينکه در حوزه تقويت بنيه مالي، احداث واحدهاي مسکوني ويژه کارکنان مساعدت هاي خوبي صورت گرفته است، افزود: تيپ پياده 130 شهيد دلجويان ارتش از آمادگي بسيار خوبي براي اجراي مأموريت هاي محوله برخوردار است.
انتهای پیام/
   

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک