جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ساعت ۵:۲۷
مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان شمالی:

اعتدال ویژگی بارز آیت الله هاشمی بود

مدیر کل بنیاد شهد و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: اعتدال، میانه روی و صبوری بود چیزی است که ما از آیت الله هاشمی رفسنجانی آموختیم و این مرد بزرگ نیز همانند شهید بهشتی مظلوم بودند.
اعتدال ویژگی بارز آیت الله هاشمی بود,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام تقی عزیزی مدیر کل بنیاد شهد و امور ایثارگران خراسان شمالی در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد انقلاب بجنورد اظهار کرد :امروز ما در غم از دست دادن کسی در اینجا جمع شده ایم که از یاران دیرین امام و انقلاب بود و در ایام جوانی مدت زیادی را در زندان های پهلوی به سر برد و برای پیروزی انقلاب تلاش بسیار کرد.

وی با بیان اینکه زندان برای فرد مبارز بسیار خوب است زیرا باعث می شود فرد مبارزبه خود سازی برسد، ادامه داد: آیت الله هاشمی نیز از این فرصت استفاده کرد و در زندان به خودسازی رسید تا اینکه سالها بزرگ زندگی کرد و سختی های زیادی را تحمل کردند.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: می توان گفت این بزرگ مرد به ما آموخت که  یک انسان می تواند یک مبارز حسینی و همزمان یک مبارز حسنی  نیز باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی افزود:همانطور که در قرآن وعده داده شده است که هر کس در راه اسلام قدم بردارد خداوند به آن عزت می دهد این بزرگوار نیز در راه انقلاب سعه صدر داشت و جنگید تا بتواند رهبری یک نهضت را داشته باشد.

حجت الاسلام عزیزی گفت:  آیت الله هاشمی رفسنجانی هدفش را سیاست قرار نداد بلکه هدف وی پیروزی انقلاب اسلامی بود و روش آن سیاست بود و به عزت نیز رسید.

وی خاطر نشان کرد: رهبر بزرگ انقلاب اسلامی در پیامشان  فرمودند که هاشمی همیشه یار و یاور برای انقلاب اسلامی و رهبری بوده است و اختلاف نظر ها هیچ وقت باعث جدایی وی از انقلاب نشده است و فوت این بزرگوار نیز برکات زیادی برای انقلاب داشت و باعث اتحاد بیشتر در جامعه شد.

وی عنوان کرد:امیدوار هستیم که مسئولین پیام های فوت این بزرگ مرد رو دریافت کرده باشند و اتحاد بیشتری باهم داشته باشند.

وی به بیان برخی تصورات ذهنی افراطی ها مبنی بر چگونگی قرائت اذکار نماز میت از سوی رهبری اشاره کرد و این سخنان را ظلم آشکار  دانست.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک