یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ساعت ۳:۴۴

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درگذشت &#۱۷۱;علی شریعتمداری&#۱۸۷; را تسلیت گفت

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش طی پیامی، درگذشت «علی شریعتمداری» چهره ماندگار علمی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درگذشت «علی شریعتمداری» را تسلیت گفت,

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درگذشت «علی شریعتمداری» چهره ماندگار علمی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را طی پیامی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «دکتر شریعمتداری از چهره‌های برجسته و درخشان علمی، آموزشی و تربیتی ایران بود که عمر با برکت خود را آگاهانه و عاشقانه وقف توسعه علم و آموزش دانش‌آموزان، دانشجویان و تألیف متون ارزشمند علمی و پژوهشی در حوزه تعلیم و تربیت نموده است.

دکتر شریعتمداری نمونه یک انسان مومن، متخلق به اخلاق اسلامی، سخت کوش، خوش فکر و روشن‌بین بود که با تلاش‌های بی وقفه، همواره با بذل دانش خویش، به مثابه عمل به آموزه دینی «زکات العلم نشره» رفتار می‌کرد و برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر اقتضائات فرهنگ اسلامی ـ ایرانی و رشد و تعالی کشور صمیمانه می‌کوشید.

این شورا، ضایعه درگذشت این استاد فرزانه و گرانقدر را به خانواده محترم، بستگان، علاقه مندان آن مرحوم و جامعه بزرگ فرهنگیان واندیشه ورزان تعلیم و تربیت کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد».

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک