پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ساعت ۲:۲۸
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف یک تن و ۴۰۲ کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۴۰۲ کیلو مواد مخدر، دو قبضه سلاح کلاش، یک قبضه آر. پی. جی و دستگیری سه قاچاقچی حرفه ای در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.
کشف یک تن و ۴۰۲ کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان,

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر اظهار داشت: در سلسله عملیات های منسجم علیه قاچاقچیان مسلح، ماموران انتظامی شهرستان های مهرستان، سیب و سوران و خاش یک باند بزرگ را که با استفاده از خودرو های تیز رو قصد جابه جایی مقادیر معتنابهی مواد مخدر به صورت مسلحانه در محور های فرعی شهرستان مهرستان را داشتند ، شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی، روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو پژو متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند. 

وی با اشاره به ورود قاچاقچیان به کمین پلیس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمین و مشاهده یگان های عملیاتی پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار گرفتن لاستیک های این خودرو ها، ضمن دستگیری دو قاچاقچی مسلح که در این درگیری مجروح شده بودند، ۷۸۸ کیلو تریاک، ۲۶ کیلو هروئین و ۲۴ کیلو حشیش را به همراه دو قبضه سلاح کلاش، یک قبضه آر پی جی، دو گلوله و ۹ خرج مربوطه را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود از شناسایی یک باند توزیع کننده دیگر مواد مخدر که با استفاده از خودرو های سنگین اقدام به جا به جایی مواد مخدر می کردند، خبر داد و گفت: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی غرب تهران با شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون در زاهدان،  در بازرسی آن ۵۶۴ کیلو تریاک را کشف و یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک