جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ساعت ۷:۱۱

دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۲ میلیارد کلاهبرداری 

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالی از دستگيري يک کلاهبردار حرفه اي با 2 ميليارد و 200 ميليون ريال کلاهبرداري در شهرستان شيروان خبر داد. 
دستگيري کلاهبردار حرفه اي با 2 ميليارد کلاهبرداري ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک ،سردار "عليرضا مظاهري" در تشريح اين خبر گفت: برابر اعلام پليس آگاهي شيروان در پي وصول يک فقره نيابت قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان گرمه مبني بر اينکه فردي با سوءاستفاده از چک سفيد امضاء خانم ها، اقدام به کلاهبرداري از آنان مي کرد، موضوع در دستورکار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت. 
وي با بيان اينکه در تحقيقات و بررسي مأموران مشخص شد متهم با معرفي خود به عنوان راننده قضات و مأمور مبارزه با موادمخدر، اقدام به اخاذي از افراد قاچاقچي و ساير افراد مي کرد، افزود: مأموران با انجام يکسري اقدامات پليسي موفق به شناسائي محل اختفاي متهم و دستگيري وي در شهرستان شيروان شدند. 
اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: مأموران در بازرسي از منزل متهم تعداد زيادي عابر بانک، کارت ملي، کارت معاينه خودرو، چک سفيد امضاء، اوراق آموزش رانندگي، فاکتور فروش، سيم کارت و صيغه نامه کشف کردند. 
فرمانده انتظامي خراسان شمالي با اشاره به کلاهبرداري دو ميليارد و 200 ميليون ريال متهم، خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي هاي انجام شده به بزه انتسابي خود اعتراف و اذعان داشته با طرح دوستي با خانم هاي شاغل و مغازه دار و انجام صيغه موقت و اخذ دسته چک از آنان براي کلاهبرداري از ساير افراد اقدام مي کرد. 
سردار مظاهري با اشاره به اينکه متهم همچنين با معرفي خود به عنوان مأمور مبارزه با موادمخدر در شهرستان هاي آشخانه، گرمه، جاجرم، قوچان و شيروان اقدام به کلاهبرداري کرده، گفت: تحقيقات در خصوص ديگر کلاهبرداري هاي متهم ادامه دارد.
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک