جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ساعت ۶:۱۹

انهدام باند قاچاق موادمخدر صنعتی/ کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالی از انهدام يک باند قاچاق موادمخدر صنعتي و کشف يک کيلو و 500 گرم شيشه خبر داد.
انهدام باند قاچاق موادمخدر صنعتي/ کشف يک کيلو و 500 گرم شيشه,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سردار "عليرضا مظاهري" با اعلام اين خبر گفت: در پي گزارش رسيده مبني بر اينکه شخصي به هويت «م.ک» به همراه همسرش در امر تهيه و انتقال موادمخدر صنعتي از شهر مشهد به بجنورد فعاليت دارد، موضوع در دستورکار پليس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

 وي با بيان اينکه پس از انجام يک ماه اقدامات فني و اطلاعاتي نهايتا مشخص شد متهمان قصد انتقال مقدار قابل توجهي موادمخدر صنعتي به بجنورد را دارند، افزود: پس از هماهنگي هاي لازم، تعداد دو اکيپ از ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان به ابتداي حوزه استحفاضي از سمت خراسان رضوي اعزام شدند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه بيان داشت: ماموران پس از گذشت چند ساعت يک دستگاه خودروي 405 که حامل متهمان و موادمخدر بود را در محور فاروج به شيروان شناسايي و با همکاري پليس مبارزه با موادمخدر شيروان طي يک عمليات غافلگيرانه در ميدان معلم اين شهرستان، خودرو را متوقف و سه متهم را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي با اشاره به انتقال متهمان و خودروي توقيفي به مقر پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان شيروان، تصريح کرد: در قسمت صندوق عقب خودرو، از داخل يک ساک برزنتي متعلق به متهم «م.ک» حاوي سه بسته نيم کيلويي موادمخدر صنعتي شيشه مجموعا به وزن يک کيلو و 500 گرم کشف و ضبط شد.

سردار مظاهري با تاکيد بر ناامن کردن استان خراسان شمالي براي قاچاقچيان موادمخدر، خاطرنشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاق و توزيع موادمخدر سنتي و صنعتي از اولويت هاي فرماندهي انتظامي استان بوده و نيروهاي جان برکف انتظامي از هيچ تلاشي براي مقابله با قاچاقچيان موادمخدر دريغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک