شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ساعت ۳:۱
گفتگو بجنا با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری،

حجت‌الاسلام هاشمی یار دیرین و همسنگر رهبری بودند / ملت ایران در برابرشیطنت رسانه های بیگانه هوشیار باشند

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین آقای هاشمی یاردیرین انقلاب و رفیق و هم سنگر مقام معظم رهبری مراحل انقلاب از آغاز تا کنون بودند.
حجت‌الاسلام هاشمی یار دیرین و همسنگر رهبری بودند / ملت ایران در برابرشیطنت رسانه های بیگانه هوشیار باشند,

به گزارش عصر اترک به نقل از بجنا؛ آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت:ارتحال تاسف بار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای هاشمی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: شکی نیست که حجت‌الاسلام والمسلمین آقای هاشمی یاردیرین انقلاب و رفیق و هم سنگر مقام معظم رهبری مراحل انقلاب از آغاز تا کنون بودند.

وی اظهار داشت: ایشان حتی قبل از انقلاب نیروی موثر و مفیدی در جهت بیداری ملت شریف ایران و هماهنگی بین نیروی های انقلابی بر علیه رژیم شاهنشاهی بودند که در همین رابطه بارها و بارها متحمل زندان و شکنجه های شدید شدند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: معمولا در این گونه قضایا شیاطین بیکار نیستند و با تمام امکانات و نیرو وارد میدان می شوند و در جهت ایجاد تفرقه در داخل کشور و حتی بین نیروهای خودی و اقشار مختلف مردم تلاش شبانه روزی می کنند.

وی ادامه داد: از دیشب شاهد این هستیم که شیطنت ها و خباثت های رسانه ها و سایت های معاند در خارج کشور شروع شده است.

آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: در همین رابطه هوشیاری ملت شریف ایران ضرورت دارد و ملت باید به هوش و بیدار باشد و اینجانب به همه مردم عزیز ایران در سراسر کشورهای اسلامی خصوصا در استان خراسان شمالی توصیه می کنم که توجه ای به شیطنت ها و حرف های پوچ دشمنان نظام اسلامی نکنند و فقط گوش به رهنمودها و فرمایشات رهبری باشند که تمام خوبی ها و در یک کلمه نجات در پیروی از ولی امر مسلیمن جهان می باشد.

انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک