شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ساعت ۲:۱۲
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی:

بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب سه ماه تمدید شد

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از تمدید  بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب از 19 دی ماه به مدت سه ماه به منظور برخورداری از مزایا بخشودگی جرائم بیمه ای خبرداد.
 بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب سه ماه تمدید شد,

محمد علی عباس زاده، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، با اعلام این خبرگفت: درراستای حمایت از حوزه تولید وتشویق کارفرمایان برای رونق اقتصادی کشور اجرای این قانون به تمام واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی در سراسر استان های کشور ابلاغ و از 19 دی ماه قابل اجرا است.
وی به اجرای قانون بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب از خرداد تا شهریورماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل استقبال خوب کارفرمایان وطی ارزیابی ها و بررسی های انجام شده مقرر شد این بخشنامه بار دیگر به جهت حمایت از کارفرمایان تمدید شود.
عباس زاده در رابطه با بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب، گفت: این بخشنامه برای کارگاه هایی که به دلیل عوامل غیر ارادی از جمله حوادث غیر مترقبه، نوسانات نرخ ارز، تحریم ها امکان پرداخت حق بیمه را نداشتند، صادر شده است.
وی افزود: براساس این بخشنامه کارفرمایان می توانند با پرداخت اصل حق بیمه معوق از بخشودگی جرائم بیمه ای برخوردار شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی مبنای بررسی سوابق کارفرمایان خوش حساب را شامل ارسال لیست مزد یا حقوق بیمه شدگان طبق ماده 39 قانون تامین اجتماعی و پرداخت کامل حق بیمه حداقل 4 ماه ظرف 18 ماه قبل از وقوع دلایل ابزاری سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: براساس بخشنامه قبلی بخشودگی جرایم مربوط به کارفرمایان واحدهای صنعتی، معدنی و تولیدی بود درحالی که دربخشنامه جدید کارفرمایان مشاغل خدماتی نیز می توانند از مزایای بخشودگی جرایم بیمه ای بهره مند شوند.
عباس زاده ازکارفرمایان استان خواست در اسرع وقت به شعب تامین اجتماعی شهرستان های استان جهت برخورداری از مزایای بخشودگی جرایم بیمه ای مراجعه کنند و این موضوع را به روزهای پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.
وی متذکر شد: همچنین کارفرمایان درصورت پرداخت نقدی و یا تقسیط بدهی تا حداکثر یک سال تمام جرایم بیمه ای آنان بخشیده می شود و درصورتی که کارفرماین تمایل به تقسیط بدهی در اقساط بیشتری داشته باشند بخشی از جرایم آنها نیز متناسب با مدت تقسیط از بخشودگی بهره مند می شوند.
عباس زاده اظهارکرد: کارفرمایان در صورت پرداخت بدهی های معوقه طی 18 ماه از بخشودگی 85 درصدی ، پرداخت 24 ماه از بخشودگی 75 درصدی، پرداخت 30 ماه از بخشودگی 60 درصدی وپرداخت 36 ماه  از بخشودگی 50 درصدی جرایم  بیمه ای برخوردار می شوند. 
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک