جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۶۴۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ساعت ۴:۱۹
با حضور استاندار خراسان شمالی؛

گلزار شهدای شیروان عطر افشانی شد/ جزیئات سفر استاندار

شیروان - استاندار خراسان شمالی در ادامه سفرهای شهرستانی خود به منظور بازدید از برخی از مراکز صنعتی و درمانی و شرکت در نشست هم اندیشی مدیران وارد شهرستان شیروان شد.
گلزار شهدای شیروان عطر افشانی شد/ جزیئات سفر استاندار,

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صالحی صبح شنبه به منظور بازدید از برخی از مراکز صنعتی و درمانی شهرستان شیروان و شرکت در نشست هم اندیشی مدیران و منتخبین شوراهای شهر و روستا وارد شهرستان شیروان شد و از سوی فرماندار، امام جمعه و مسئولان دستگاههای اجرایی این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

صالحی پس از مراسم استقبال رسمی در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن اسلام و انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس، ادای احترام کرد.

در این مراسم که مسئولان شهرستان شیروان حضور داشتند، گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس عطرافشانی شد.

برپایه این خبر، استاندار خراسان شمالی را در این سفر یک روزه که به منظور بررسی و مشکلات مردم و بازدید از چند مرکز صنعتی و درمانی انجام شد، شماری از معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی خراسان شمالی همراهی می کنند.

براساس برنامه ریزی های انجام شده، بازدید از کارخانه قند شیروان، حضور در نشست هم اندیشی مدیران، نشست منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، شرکت در نشست دهیاران و شهرداران شهرستان شیروان، بازدید از بیمارستان در حال احداث شیروان، بازدید از نیروگاه قدیم برق و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار خراسان شمالی به شیروان عنوان شده است.

شهرستان شیروان با حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان استان پس از بجنورد مرکز استان خراسان شمالی است.

این شهرستان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد و در مسیر جاده آسیایی قرار دارد.

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک