جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ساعت ۱۴:۲۰
رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی اعلام کرد:

فراخوان سرمایه گذاری برای تیم داری در لیگ دسته دو کشور

رئیس هیات فوتبال استان گفت: فدراسیون فوتبال با درخواست این استان مبنی بر برخورداری از یک تیم فوتبال در لیگ دسته 2 موافقت کرد بدین وسیله از تمام کسانی که توانایی مالی انجام این کار را دارند دعوت به عمل می آید.
فراخوان سرمایه گذاری برای تیم داری در لیگ دسته دو کشور,
حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز با بیان این خبر افزود: خرید امتیاز یک تیم از لیگ دسته 2 بین 350 تا 400 میلیون تومان هزینه دارد .
 
وی تصریح کرد: گرفتن این امتیاز بهترین فرصت در جهت رشد و توسعه فوتبال استان در سطح ملی است که نیازمند همکاری و حمایت مدیران این استان است.
 
وی افزود : گرفتن این امتیاز به تنهایی کافی نیست و در صورتی که حامیان مالی اعم از شخص حقیقی و حقوقی برای هدایت و حمایت این تیم پا پیش نگذارند نمیتوانیم در این لیگ شرکت کنیم.
 
رئیس هیات فوتبال استان همچنین از ارسال نامه ای به استاندار برای حمایت از این تیم خبرداد و گفت: در این نامه خواستار تشکیل جلسه ای با مدیران صنایع و سرمایه گزاران در راستای حمایت و هدایت از امتیاز این تیم در لیگ دسته دو شدیم.
 
وی همچنین گفت : فدراسیون فوتبال شرایطی را برای استان مشخص کرده از قبیل تشکیل هیات رئیسه باشگاه مورد تایید هیات و اداره کل استان،معرفی منابع و امکانات،اسپانسر و...  که در صورت تحقق این شرایط امتیاز تیم داری در لیگ دسته دو به این استان داده خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد : تیم پرسپولیس خراسان شمالی آخرین بار در سال 87 بعنوان نماینده استان در لیگ دسته دو فوتبال توپ می زد که بعلت کسب نتایج ضعیف منحل شد.
 
جعفر زاده گفت: لیگ دسته دو فوتبال کشور از شهریورماه آغاز می شود و خراسان شمالی تا آن زمان فرصت دارد تا شرایط فدراسیون را عملی کند.
 
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به هیئت فوتبال استان در خیابان کمربندی مدرس،جنب سالن ورزشی حجاب مراجعه نمایید یا با شماره 2249515 0584هیئت فوتبال خراسان شمالی تماس بگیرند.
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک