جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۳/۰۲ - ساعت ۱۶:۲۳
امام جمعه آشخانه:

سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

امام جمعه آشخانه سوم خرداد را، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: یکی از عوامل آزاد سازی خرمشهر نمونه بارز مدیریت جهادی، نقش ولی فقیه و امام(ره) و رهبری به عنوان موتور انگیزه بخش به نیروها و وحدت بین سیاسیون و نظامیان آن زمان بود که منجر به پیروزی های پیاپی شد.
 سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است,
به گزارش خبرنگار‌ آشخانه حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان مانه و سملقان، بخش مانه را محرومترین بخش این شهرستان دانست  و از سید علی اکبر پرویزی، استاندار و جمعی از مدیران کل استان، به جهت حضور در شهرستان مانه و سملقان و مخصوصاً بخش مانه، به نمایندگی از طرف مردم شهرستان، تشکر کرد.
 
امام جمعه آشخانه، بازدید استاندار از پروژه بیمارستان آشخانه را مهم تلقی کرد و افزود: استاندار با بازدید از این پروژه حیاتی مانه و سملقان، با جدیت مشکلات را پیگیری و دستورات مهمی نیز صادر کرد.
 
وی نسبت به بعضی مسئولان نظام که میگویند "ویرانه ای را تحویل گرفته ایم" تذکر داد و گفت: آنها باید بدانند که این جمله، زیر سؤال بردن کل خدمات نظام است و نادیده گرفتن خدمات دولت قبل بی انصافی است.
 
وی همچنین به فرمایشات مقام رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) اشاره کرد و با تبیین سخنان ارزشمند رهبر انقلاب گفت: وجود چالش انسانهای بصیر را هیچگاه ناامید نمی کند. ملت ایران بواسطه پیروزی انقلاب اسلامی 35 سال است که در مقابل عادت زشت و نفرت انگیز استکبار جهانی که همان تقسیم کردن دنیا به دو گروه سلطه گر و سلطه پذیر ایستادگی کرده است.
 
 امام جمعه همچنین، سوم خرداد، روز فتح خرمشهر را، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: یکی از عوامل آزاد سازی خرمشهر نمونه بارز مدیریت جهادی، نقش ولی فقیه و امام(ره) و رهبری به عنوان موتور انگیزه بخش به نیروها و وحدت بین سیاسیون و نظامیان آن زمان بود که منجر به پیروزی های پیاپی شد.
 
وی همچنین، حفظ عزت و غرور ملی را مهمترین دستاورد فتح خرمشهر بود.
 
انتهای پیام
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک