جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۰۱ - ساعت ۱۱:۳۰
فرمانده نیروی انتظامی شیروان :

افزایش مراکز پلیس +۱۰ شیروان در حال پیگیری است

فرمانده نیروی انتظامی شیروان گفت : افزایش مراکز پلیس + 10 شهرستان شیروان در حال پیگیری است.
افزایش مراکز پلیس +10 شیروان در حال پیگیری است,
سرهنگ علی پاکدل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شیروان با اشاره به اعلام نارضایتی مردم از نحوه ارائه خدمات توسط تنها مرکز پلیس +10شیروان گفت : به دلیل افزایش مراجعه کنندگان به منظور استفاده از خدمات مختلف این مراکز در حال پیگیری جهت افزایش تعداد مراکز ارائه خدمات در قالب پلیس +10 می باشیم .
 
 
 
وی با اشاره به اینکه افزایش این مراکز طبق ظوابط ناجا می باشد افزود : در افزایش تعداد این مراکز با توجه به خصوصی بودن می بایست هزینه ، درآمد و توجیه اقتصادی نیز در نظر گرفته شود.
 
 
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان با گلایه از نبود فضای پارکینگ خودرو در سطح شهر گفت : تابلو توقف مطلقاً ممنوع که در مقابل مرکز پلیس +10 نصب شده است با هماهنگی مسئولین راهنمایی و رانندگی شهرستان نیاز به بازنگری دارد.
 
 
 
وی همچنین در ارتباط با افزایش دفاتر تعویض پلاک خودرو در شهرستان نیز گفت : پیگیری های لازم جهت افزایش این دفاتر انجام شده است که با پاسخ منفی ناجا مواجه شده ایم .
 
 
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
محمد علی مجرب | 1392/11/02
0
1
واقعابرای این شهر وجمعیت روبه فزونی ونیاز مردم به این مرکز(پلیس+10)در شیروان یک مرکز وآنهم درجای نامناسب که جای پارکینگ ندارد بسیار کم است وپیشنهاد میشود لااقل درشرق شهر(خیابان امام رضاومحدوده میدان معلم تامیدان شهید)یک مرکزدیگر تاسیس شود که شهروندان تااندازه ای ازاین مشکل رهایی یابند.به امید اقدام
نام :
ایمیل
نظر
ایوب | 1393/05/16
0
0
سلام حاج اقای مجرب ادرس دقیق تر می دادید تا در ساختمان شما پلیس+10 افتتاح شود
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک