چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۱۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۹/۲۳ - ساعت ۱۰:۴۴
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

بودجه ۹۳ به نفع استان های محروم نیست

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت : لایحه بودجه 93 در صورت تصویب مجلس بودجه ای است که به نفع استان های محروم نخواهد بود.
بودجه 93 به نفع استان های محروم نیست,
عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار اترک در شیروان مهمترین نقطه قوت لایحه بودجه 93 را عملیاتی بودن این لایحه ذکر کرد و افزود : لایحه بودجه سال آینده به دلیل اینکه با واقعیت موجود نزدیک می باشد در صورت تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی یقیناً محقق خواهد شد.
 
وی از تخصیص بودجه برای تکمیل پروژهای عمرانی که تنها 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند به شدت انتقاد کرد و بیان داشت : استان های محروم و کم تر توسعه یافته هم چون استان خراسان شمالی ضرر خواهند کرد و شاهد آبادانی کمتری در این مناطق خواهیم بود و استان های برخوردار و توسعه یافته همچون گذشته پیشرفت خواهند نمود.
 
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عدم تطبیق داشتن افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان و مستمری بگیران با تورم 36 درصدی موجود را از دیگر نقاط ضعف بودجه 93 ذکر کرد و افزود : افزایش حقوق کارمندان ، مستمری بگیران و بازنشستگان با توجه به مشکلات اقتصادی باید به میزان تورم افزایش یابد.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر سال طرحی در زمان  بررسی لایحه بودجه کل کشور از سوی کمیسیون متبوعش مبنی بر افزایش حقوق مستمری بازنشستگان و کارمندان به کمیسیون تلفیق تقدیم می‌شود، گفت: در سال جاری نیز کمیسیون طرح مذکور را برای حمایت از مستمری‌بگیران کشور به کمیسیون تلفیق تسلیم خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: امید است در سال جاری در زمان بررسی لایحه پیشنهادی بودجه 93 کل کشور طرح مذکور به تصویب کمیسیون تلفیق برسد.
 
عزیزی از تلاش نمایندگان استان خراسان شمالی جهت افزایش بودجه استان قبل از تصویب نهایی به منظور تکمیل پروژه های استانی و ملی نیز خبر داد.
 
گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی با دقت رسیدگی می شود
 
عزیزی در ارتباط با گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی با بیان این که، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه ای برای بررسی این پرونده دارند، گفت: گزارش مجلس از تحقیق و تفحص سازمان تأمین اجتماعی کامل بوده و اراده نمایندگان بر پیگیری موضوع است.
 
وی در خصوص وضعیت متهمین در پرونده تامین اجتماعی ادامه داد: این افراد باید خود را برای محاکمه آماده و از خود دفاع کند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه ای بر پیگیری این موضوع دارند.
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک