چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ - ساعت ۸:۳۱
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیروان خبرداد:

احداث ۳۳ پروژه از محل جمع آوری زکات در شیروان

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان شيروان گفت: 33پروژه شهري و روستايي از محل جمع آوري زكات درشيروان در حال اجرا است.
احداث 33 پروژه از محل جمع آوری زكات در شيروان ,شیروان،زکات،پروژه، اترک نیوز
به گزارش گروه دریافت خبر اترک، قربان احمدي فر با بيان اينكه از ابتداي سال تا کنون 10 ميليارد و 750 ميليون و 831 هزار ريال زکات در اين شهرستان جمع آوري شده است افزود:جمع آوري زکات در شيروان 2/ 82 درصدنست به سال گذشته افزايش يافت.
 
وي با اشاره به اين که 70 درصد زکات جمع آوري شده به اجراي پروژه ها و 30 درصد باقي مانده به نيازمندان اختصاص مي يابد،افزود: زکات اين شهرستان از 140 روستا جمع آوري مي شود و بيشترپروژه هاي اين حوزه در زمينه احداث و تعمير مسجد است.
 
احمدی فر به تشکيل شورا و فعاليت عاملان زکات اشاره کرد و اظهار داشت: اعتماد سازي بين مردم وتبليغ و ارتباط تنگاتنگ عاملان زکات با کشاورزان موجب افزايش پرداخت زکات شده است.
 
وي ادامه داد: با استفاده از زکات جمع آوري شده، مي توان بخشي از محروميت ها و نياز هاي جامعه را بر طرف کرد.وي افزود: با فرهنگ سازي و اطلاع رساني انجام شده، اميدواريم زکات مناسبي در اين شهرستان جمع آوري شود.
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک