شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۸۶۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ساعت ۸:۴۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مبارزه با جاهلیت مدرن امروز نیازمند ترویج فرهنگ مهدویت است

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به بروز جاهلیت صدر اسلام به شیوه مدرن در جامعه امروز، گفت: مبارزه با جاهلیت مدرن امروز نیازمند ترویج فرهنگ مهدویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ظهر شنبه در همایش مهدویت که در محل تالار حافظ بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امروز دنیا به لحاظ علمی از پیشرفت های زیادی برخوردار شده اما در عمل دچار جهل زدگی شده است.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: امروز شاهد جهل عملی هستیم، یعنی همان شیوه و روشی که در صدر اسلام ابوجهل ها انجام می دادند.

وی با اشاره به اینکه امروز جاهلیت مدرن دنیا در را بر گرفته است، بر تربیت پرچمداران شجاعی که در مقابل استکبار ایستادگی کنند را از جمله اقداماتی برشمرد که عملی شدن آن در عصر غیبت ضروری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه یک انسان و مسلمان واقعی باید هر لحظه منتظر راستین و واقعی برای ظهور امام عصر(عج) باشد، عنوان کرد: داشتن شور و شعف، آماده بودن برای مبارزه در مقابل استکبار، تقوا، خوش اخلاقی، خوش برخورد بودن و غیره از جمله شرایطی است که منتظران واقعی باید دارا باشند.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: امروز پرچمداران شجاعی در سایه پرچم ایران اسلامی وجود دارند که شنیدن نامشان از سوی دشمن و استکبار جهانی لرزه بر جانشان می اندازد و حاج قاسم سلیمانی هایی در دامان ایران اسلامی پرورش یافته اند که سبب ترس دشمن شده اند.

وی گفت: منتظر باید جاذبه اش در حد اعلاء و دافعه اش در حد ضرورت بالا باشد و بتواند اخلاقش را مدیریت کند چرا که اخلاق زیبا، ظرف دین ما است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک