سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۱۸۵۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ساعت ۶:۲۶

هشدار معاون ستاد کل نیروهای مسلح به تهدیدکنندگان ایران

معاون ستاد کل نیروهای مسلح، تأکید کرد: کسانی که خواستار غرق کردن قایق‌های ایرانی در خلیج فارس هستند، فاقد شعور نظامی هستند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی در واکنش به این رجزخوانی‌ها و تهدیدات پوشالی جمعی از سیاستمداران آمریکا، گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری بر منطقه خلیج فارس اشراف و احاطه دارند.

 

وی تأکید کرد: شرایط نظامی و امنیتی امروز خلیج فارس به گونه‌ای است که نیروها و امکانات دشمن کاملاً در تیررس نظامیان ایران قرار دارند.

 

سردار جزایری هشدار داد: چنانچه جنگ‌طلبان آمریکایی و اذناب آنها اقدامی ناپخته و غیرحرفه‌ای انجام دهند، حتماً با واکنش تند رزمندگان اسلام روبرو خواهند شد.

 

وی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در زمینه دفاع و امنیت با کسی شوخی ندارد و هر اقدامی را که بخواهد امنیت کشور را دچار مخاطره کند، قاطعانه پاسخ خواهد داد.

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک