چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۱۸۵۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ساعت ۵:۵۱
معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی:

فتنه ۸۸ زنگ خطر و هشدار برای ملت ایران بود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی فتنه 88 را زنگ خطر و هشدار برای ملت ایران دانست وگفت: مواظبت از انقلاب ، آرمان های انقلاب امام (ره) و مقام معظم رهبری تعطیل بردار نیست هوشیاری مداوم و حضور در صحنه می خواهد .
فتنه 88 زنگ خطر و هشدار برای ملت ایران بود,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی در ستاد یوم الله نهم دی ، با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی محور وحدت جهان اسلام است، گفت: براین اساس مقام معظم رهبری به نیکی این وظیفه بزرگ را برعهده دارند.
ایرانی برمواظبت از وحدت،انسجام در نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد وگفت: مواظبت در وحدت به ویژه در استان خراسان شمالی که  نماد وحدت بین شیعه و سنی ضروری است.
وی افزود: برادران اهل تسنن و تشیع  ما دراین استان با رعایت مسائل دینی و بسیار مسالمت آمیز درسایه امنیت به برکت خون شهدا کنار هم زندگی می کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در ادامه یوم الله نهم دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب اسلامی دانست وگفت: ما در برهه حساس درسال 88 با یک فتنه ای مواجه بودیم که اگر درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و حضورآگاهانه مردم در صحنه نبود شاید توطئه دشمنان و استکبار جهانی به نتیجه می رسید و مشکلات و قطعا گرفتاری های برای نظام ایجاد می شد.
وی افزود: خوشبختانه بعد از فتنه استکبار جهانی و صهیونیست بین المللی ،  ملت ما منسجم تر و محکم تر بر اصول خود پافشاری کردند.
وی وحدت و انسجام مردم را ثمره  نتیجه حضور مردم در دفاع از انقلاب و عاشورا عنوان کرد که مردم ما با این وحدت توانستند زیر پرچم انقلاب دوباره  برای دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی جمع شوندو 9دی اوج این بصیرت و  آگاهی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی بود.
وی فتنه 88 را زنگ خطر و هشدار برای ملت ایران دانست وگفت: مواظبت از انقلاب ، آرمان های انقلاب امام (ره) و مقام معظم رهبری تعطیل بردار نیست و نیازمند هوشیار ی مداوم و حضور در صحنه بودن مردم است .
وی افزود: خوشبختانه به واسطه گام های استوار مردم همیشه در صحنه و جانفشانی های شهدا، شاهد توفیقات روز افزون در عرصه های بین المللی هستیم.
معاون سیاسی وامنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: تمدید 10 ساله تحریم ها علیه ایران از سوی مجالس آمریکا،  آبروی آنها را در مقابل جهانیان ریخت.
ایرانی خوی انقلاب را مبارزه با استکبار و سلطه و ظلم دانست وگفت: جمهوری اسلامی امروز نماد مقاومت در برابر ظلم و ستم جهانی بوده و پرچم این نماد در دستان مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: برهمین اساس امروز شاهد هستیم که آمریکا از همیشه ضعیف تر و منفعلانه تر عمل می کند چراکه دنیا به ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی پی برده است.
وی با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در مراسم یوم الله نهم دی و همکاری همه دستگاه ها، این امر را نشان دهنده پایداری وپافشاری ملت ایران نسبت به آرمان های انقلاب در عرصه های مختلف دینی اعلام کرد.
حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز دراین جلسه با اشاره به هفته وحدت و تاکید دشمن برای برهم زدن وحدت شیعه و سنی، گفت: باید دلایل مطرح شدن وحدت توسط امام خمینی (ره) برای همه آحاد مردم تبیین شود.
وی افزود: برخی در تلاشند براساس یک سری روایات جعلی و غیر قابل اعتماد به وحدت بین مسلمانان خدشه وارد کنند.
حجت الاسلام سالاری از 9 دی به عنوان یک رویداد بزرگ یاد کرد که در طول تاریخ انقلاب کم نظیر بوده است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که 8 ماه فتنه را برابر با 8 سال دفاع مقدس دانستند، گفت: این امر حاکی از اهمیت این روز است .
وی همچنین با تاکید بر ایجاد بصیرت و بصیرت افزایی، اظهار داشت: باید مواظب باشیم چراکه هرجا با دشمن دست دوستی و اعتماد برقرار کردیم جایی است که فتنه ایجاد می شود.
وی از برگزاری مراسم یوم الله 9 دی درساعت 10 صبح همان روز در محل مسجد انقلاب بجنورد با حضور سخنرانان مطرح خبرداد.
 انتهای پیام/ب

 

 


 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک