چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس بین الملل | کد خبر: ۱۷۸۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ساعت ۶:۳۸
/اختصاصی فارس/

فقط ۷ کیلومترمربع از شرق حلب در اشغال تروریست‌هاست

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با آزادسازی 11 کیلومتر دیگر از شرق حلب در 24 ساعت گذشته موفق شدند 38 کیلومتر از این منطقه را آزاد کنند. تروریست‌ها نیز 7 کیلومتر از این منطقه را در اشغال خود دارند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای سوری و مقاومت توانستند طی 24 ساعت اخیر حدود 11 کیلومتر مربع دیگر از مساحت شرق شهر حلب را بطور کامل پاکسازی کنند و مجموع پاکسازی بخش شرقی را به 38 کیلومتر برسانند.

در حال حاضر حدود 7 کیلومتر تحت اشغال تروریست ها است و روز چهارشنبه حدود 16 کیلومتر بود.

اندازه واقعی    

نیروهای مقاومت طی 24 ساعت گذشته موفق شدند محله های «المشاطیة، اقیول، باب الحدید، شاکر اغا، البیه حمزه، جب قرامن ،المجی ،الهزازه، الجدیده، الفرافره، جب القبه، الدودو، صفصافه، باب النیرب، المعادی، المرجه، الصالحین، الشیخ لطفی،کرم حومد و البوره» را بطور کامل آزاد کنند و تعدادی محله های آزاد شده را از 35 محله به 56 محله برسانند.

در حال حاضر حدود 7 کیلومتر مربع همچنان در اشغال تروریستهاست که شامل محله‌های «الجلوم، الاصیله، بستان القصر، الکلاسه، الزبدیه، باب القام، الفردوس، مقالع، کرم الدعدع، الانصاری شرقی، الانصاری غربی، المشهد، السکری و الشیخ سعید» است.

در حال حاضر در بخش شرقی محله الشیخ سعید و در محور شمالی در اطراف محله های «باب المقام، الاصیله، بستان القصر» درگیری‌ها در جریان است.

یک منبع میدانی نیز به بین الملل فارس اعلام کرد که تروریستها از سمت بستان القصر، سیف الدوله و صلاح الدین  خمپاره شلیک کرده‌اند.

انتهای پیام/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک