چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۷/۱۴ - ساعت ۱۴:۲۴
طی حکمی

شاهین فر ، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در سمت خود ابقا شد

طی حکمی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، حکم ریاست رئیس فعلی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی تمدید شد.
شاهین فر ، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در سمت خود ابقا شد,
به گزارش گروه دریافت خبر اترک، محمدحسین یادگاری در این حکم، رضا شاهین‌فر، رئیس فعلی واحد را به مدت دو سال دیگر به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی استان خراسان شمالی معرفی کرده است.
 
در این حکم  آمده است: به این وسیله ضمن تشکر از خدمات شایسته جنابعالی مجدداً برای مدت دو سال دیگر به سمت رئیس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی منصوب می‌شوید.
 
با توجه به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و اهمیت و جایگاه این نهاد انقلابی در انجام فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و مسئولیت ویژه‌ای که در نشر مبانی فکری و تبیین مواضع اصولی و ارزشی در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی دارد، انتظار می‌رود در تعاملی سازنده، فعال و مبتکرانه با عناصر کارآمد، مسئولان، صاحب‌نظران و نخبگان استان، ضمن ظرفیت سازی‌های نوین، موجبات بهره‌گیری هرچه بیشتر از فرصت‌های موجود را فراهم آورید.
 
از خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی را در خدمت به انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی و انجام وظایف محوله و پیشبرد منویات داهیانه مقام معظم رهبری خواستارم.
 
رضا شاهین‌فر مدیر بومی استان و عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی است و طی سه سال متوالی عنوان مدیر نمونه کشوری، مدیر نمونه پژوهش استان و جهادگر نمونه را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک