جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۱۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۷/۱۲ - ساعت ۱۵:۱۴
حجت الاسلام کوثری :

دستگاه دیپلماسی ایران فشار روحی و عصبی بر اسرائیل وارد کرده است

امام جمعه شیروان گفت : دستگاه دیپلماسی ایران فشار روحی و عصبی بر غرب و صهیونیست ها وارد نموده و رژیم غاصب اسرائیل را آشفته ساخته است .
دستگاه دیپلماسی ایران فشار روحی و عصبی بر اسرائیل وارد کرده است,
به گزارش خبرنگار اترک از شیروان ، حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های نماز جمعه این هفته که در محل مصلای شهرستان شیروان برگزار شد با اشاره به عملکرد خوب دستگاه دیپلماسی ایران در مجمع سازمان ملل متحد اظهار داشت : مقاومت و عزت طلبی ملت ایران در طول دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ، غرب را شگفت زده و برنامه های آنان را به هم ریخته است.
 
امام جمعه شیروان با تاکید بر اینکه گزینه های روی میز کاخ سفید در حال خاک خوردن است گفت : بحران اقتصادی این روزهای دولت آمریکا که منجر به تعطیلی دولت شده چهره واقعی آنان را که نشان از ضعف می باشد را  به خوبی به جهانیان نشان داده است.
 
وی در ادامه افزود : دولت آمریکا به جای جنگ افروزی ، فساد انگیزی و فقر آفرینی در دنیا باید به فکر مردم خود بوده و به دردهای بی درمان خود برسد و بودجه ها را در راستای مردم خود نه جنگ افروزی هزینه کند تا به این رسوایی گرفتار نشود.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی خواستار تعامل مردم با مسئولین این نهاد جهت مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی ، اخلاقی قاچاق و اعتیاد در جامعه شد.
 
کوثری با بیان این مطلب که گناه اعتدال روحی و فکری انسان را به هم می زند اظهار داشت : گناه همواره استرس و نوعی نگرانی در فرد ایجاد می کند که منجر به گشتن راه نجات از معصیت ها می شود .
 
وی با اشاره به آیات و روایات اقامه نماز ، استغفار ، انفاق و صدقه دادن جهت رفع مشکلات مردم ، نیکی ، عمل صالح ، هجرت ، جهاد و اقامه نماز شب را از راه های نجات یافتن از گناهان ذکر کرد.
 
امام جمعه شیروان ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را بهترین الگوی ازدواج آسان عنوان کرد و افزود : امروزخود جوانان باید با کم کردن توقعات موجب ازدواج آسان در جامعه شوند.
 
وی شهادت حضرت جواد الائمه (ع) را امتحانی بزرگ برای امت مسلمان آن روز ذکر که نتوانستد پشتیان امامت و ولایت خود باشند.
 
امام جمعه شیروان در پایان از مردم خواست نوع دوستی و اعتقادات قلبی خود را در تجلی گاه انسانیت جشن عاطفه ها نشان دهند
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک