جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۱۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۶/۰۸ - ساعت ۱۵:۳۴
امام جمعه بجنورد:

دولت جریان امتحان داده اصولگرایی را فراموش نکند /جوانان ایران ساکت نخواهند نشست

امام جمعه بجنورد و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اصولگرایی در کشور ما نهادینه شده است،گفت: مبادا این جریان مردمی امتحان داده شده در دولت یازدهم فراموش شود.
 دولت جریان امتحان داده اصولگرایی را فراموش نکند /جوانان ایران ساکت نخواهند نشست,

حجت الاسلام  ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های این هفته نماز سیاسی و عبادی جمعه افزود: عده ای از اینکه نتوانسته اند در هیات وزیران سهمی داشته باشند ناراحت هستند و به دنبال این هستند تا نیرو های مورد نظر خود را در بدنه دولت وارد نمایند.

 

حجت الاسلام یعقوبی با تاکید بر توزیع و انتصاب عادلانه مقامات دولتی افزود: همه کسانی که به رییس جمهور رای دادند تنها اصلاح طلب یا اصولگرا نبودند و اصولگرایانی که به این دولت رای دادند بسیار زیاد بود بنابراین دکتر روحانی مواظب باشد تا در دولت یازدهم  به همه افکار و اندیشه ها توجه شود.

 

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در هفته دولت ،این هفته را به دولت گذشته و دولت یازدهم تبریک گفت و خاطرنشان کرد:دولت جدید با تلاش کند تا در هفته دولت سال آینده سربلند باشد و با پایبندی به حرفهای مطرح شده در زمان انتخابات کشور را چند گام به جلو ببرد.

 

وی تاکید کرد: دولت جدید در انجام کارها عقلانیت همراه با معنویت داشته باشد و در کارسازی ها و جاگزینی ها اعتدال و فرا حزبی اندیشیدن رافراموش نکند.

 

امام جمعه بجنورد در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تهدیدات آمریکا و غرب نسبت به حمله نظامی به سوریه تاکید کرد: ما به آمریکا ،اسراییل و کشورهای حمایت کننده از حمله به سوریه می گوییم جوانان ایران در دفاع از سوریه آماده اند و آرام نخواهند نشست.

 

 

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: این جوانان همان جوانانی هستند که در 8 سال دفاع مقدس مردانگی  و غیرت از خود نشان دادند و حماسه آفریدند.

 

وی اظهار کرد: امروز آمریکایی که خود در ژاپن، ایران و عراق از سلاح های شیمیایی استفاده کرده و سبب از بین رفتن عده زیادی از ملت ها شده به دایه دلسوزتر از مادر تبدیل شده و به بهانه هایی که نه دلیل دارد و نه منطق می خواهد به سوریه حمله کند.

 

وی اضافه کرد: مردم و رییس جمهور سوریه آماده اند تا جلوی هرگونه جسارت و فضولی آمریکا ی جنایت کار را در منطقه و سوریه بگیرند.

 

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اجرای کنسرت هایی در شهر بجنورد و ورود افراد بد حجاب به شهر با تذکر نسبت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد گفت: اداره ارشاد خود این مسایل را پیگیری نماید و کاری نکند تا مسایل به تریبون نماز جمعه کشیده شود.

 

خطیب جمعه بجنورد همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: امام صادق (ع) به شیعه هویت داد و با تربیت 4 هزار شاگرد سبب معرفی شیعه به دنیا شد.

 

حجت الاسلام یعقوبی افزود: به دلیل فراهم نبودن شرایط در زمان امام صادق(ع) برای ورود به مسایل سیاسی و تشکیل حکومت ایشان به سیاست فرهنگی پرداختند .

 

وی بر فضا سازی محیطی و رعایت عدم برگزاری جشن ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) تاکید کرد و گفت: مراسم عزاداری در شب شهادت و دسته روی در روز شهادت در شهرستان بجنورد برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک