سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۱۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۲۵ - ساعت ۱۵:۱۴
حجت الاسلام کوثری :

آمریکا و اسرائیل با حرکات ضد انسانی اخیر ، خود را به نابودی نزدیک تر می کنند

امام جمعه شیروان تاکید کرد : آمریکا و اسرائیل و همفکرانشان با حرکات ضد انسانی اخیر ، خود را به نابودی نزدیک تر می سازند.
 آمریکا و اسرائیل با حرکات ضد انسانی اخیر ، خود را به نابودی نزدیک تر می کنند,

به گزارش خبرنگار اترک در  شیروان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین کوثری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان شیروان  که در محل مصلای این شهرستان برگزار شد با محکوم کردن کشتار بی رحمانه مردم در مصر و به خاک و خون کشیدن مردم در انفجار بیروت افزود: اینگونه سرکوب کردن مردم برای حکومت ظالمانه خود ره به جایی نخواهد برد.

 

وی گفت: با این سرکوب ها دنیا بیدار و هشیار می شود که حقوق بشر و دموکراسی که آمریکا از آن سخن می گوید به وجود آوردن حمام خون و نابودی مردم است.

 

کوثری با تشکر از نمایندگان مجلس که با دقت و حساسیت کامل رای به کابینه یازدهم دادند به منتخبین تبریک گفت و افزود: امید است با شروع به کار دولت یازدهم شعارهای انتخاباتی ریاست جمهوری و انتظارات مردم در سایه وحدت و همدلی قوی و مردم و دولت تحقق یابد .

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان با گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال 69 گفت: آزادگان اسوه های صبر، مقاومت و پیام آوران فرهنگ عاشورایی می باشند که درس آزادگی به انسان ها می دهند.

 

کوثری با تسلیت سالروز تخریب بارگاه مقدس ائمه بقیع در 90 سال پیش توسط وهابیت افزود: در طول تاریخ کوته فکران و دشمنان اهل بیت(ع) با گنبد و بارگاه و قبور ائمه(ع) همانند زمان حیات و زندگی آنان در ستیز و دشمنی بوده و هستند.

 

وی گفت: این مراکز مردم را با تفکر ناب محمدی و اسلام حقیقی آشنا و آنان را بر علیه ظالمان و حاکمان بسیج می کند و پرچم بر فراز قبور ائمه معصومین راه بهشت را به محبان نشان داده و هرگز مردم تن به ذلت و ظلم نمی سپارند.

 

کوثری به مناسبت 30 مرداد روز جهانی مسجد و به آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها در سال 1969 میلادی افزود: مسجد مرکز عبادت، هدایت، وحدت و سیاست است و مساجد سنگرهای دفاع از دین و دیانت و انسانیت است و از این جهت دشمنان همواره با این مرکز قیام و بیداری و پایدار در ستیز می باشند.

انتهای پیام%پایگاه خبری تحلیلی شیروان

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک