جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۲۲ - ساعت ۱۹:۴۱
عزیزی :

تبلیغ رسانه های غرب ترویج کننده فرهنگ بد حجابی و بی هویت کردن نسل جوان است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تأثیر مخرب رسانه های غرب بر جوانان گفت : تبلیغ رسانه های غرب ترويج‌ كننده برهنگی شده است که این تبلیغات در ذهن و روان مخاطب تأثير گذاشته و آنها را بی هویت می کند .
 تبلیغ رسانه های غرب ترویج کننده فرهنگ بد حجابی و بی هویت کردن نسل جوان است,

دکتر عبدالرضا عزیزی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اترک در شیروان اظهار داشت : اگر زن را با آموزه های دینی در خصوص امر حجاب و عفاف آشنا نمائیم و با آگاهی بخشیدن بانوان به ارزش های دینی به خصوص جایگاه بانوان در فرهنگ اسلامی مانع از ترویج فرهنگ بد حجابی در جامعه خواهیم شد .

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این مطلب که در رسانه ها بيش از 15 نوع پوشش از حجاب مطرح می‌شود اذعان داشت : تمامی این تبلیغات در ذهن و روان مخاطب تأثير گذاشته و سبب گسترش و شكل‌گيری فرهنگ برهنگی شده است.

 

وی با بيان اينكه در جوامع امروزی پوشش نقش استراتژيكی در حوزه نقش زن ايفا می‌كند و به نوعی پوشش زن نشان دهنده تفكر اوست، بیان داشت: درخصوص پوشش‌ها چند نوع پوشش مدنظر می باشد كه يكی آن پوششی است كه زن را در جامعه به‌عنوان يك زن با جنسيت و همه جذابيت‌هايش معرفی می‌كند و دیگری پوششی است كه زن را به عنوان يك انسان در جامعه معرفی می‌كند.

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بين اين دو تفکر تفاوت‌های زیادی وجود دارد خاطرنشان کرد: سبك زندگي غربي مصرف كننده و مدگرايي است اما سبك زندگي اسلامي پويا و فعال است كه در آن ياد خدا موج مي زند.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در راستای تبيين نقش زنان در جامعه كنونی گفت: بانوان جامعه اسلامي بايد با آگاهي و هوشياري از توطئه هاي دشمنان آگاه باشند و در آگاهی رساني به ساير اقشار جامعه نيز تلاش كنند.

 

وی ادامه داد: حضور زنان در جامعه حاضر به‌واسطه نقش استراتژيك آنان در شكل‌دهی شخصيت فرزندان و آينده جامعه امری بديهی و لازم است و  مادران نقش موثري در تحكيم بنيان خانواده و گرايش فرزندان به فرهنگ ديني و اسلامي دارند و بايد در اين راه تلاش و برنامه ريزي داشته باشند.

 

عزیزی بیان داشت: اولين سيستمی كه امروز برای فتح ذهن زنان در جوامع مختلف به‌صورت راهبردی بر روی آن كار می‌شود رسانه است و در آن امروز زنان موفق با ويژگی‌های مختلفی از جمله زيبايی و جذابيت، تجرد، باربی بودن، مصرف‌كننده، تنوع‌گرا و مدگرا معرفی می‌شوند.

 

رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس با اشاره به وجود ماهواره ها و وسايل ارتباط جمعي ادامه داد: دشمنان با اين كار مي خواهند نسل جوان و نوجوان جامعه را به بيراه كشانند و مانع فعاليت آنها در امور توسعه اي كشور شوند.

 

وی سبك زندگی اسلامی را در دست گرفتن اختيار و مديريت زندگی توسط مادران عنوان كرد و افزود: سبك زندگی پويا و اسلامی يعنی اينكه تربيت و تغذيه ذهن كودك به دست مادران باشد.

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان افزود: زنان در راستای جامعه‌سازی به‌خاطر نوع نفوذ در فرزندان و جايگاه آنان در جامعه نقش دارند و در جامعه‌ای كه زن از حريم خود دفاع نكند و حرم خود را در معرض استفاده ديگران قرار دهد به همان اندازه نيز از ارزش او كاسته می‌شود.

انتهای پیام % پایگاه خبری تحلیلی شیروان

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک