شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ - ساعت ۲۲:۳۲
در قالب طرح همای رحمت ماه رمضان/

توزیع بیش از ۳۰۰ سبد غذایی در بین نیازمندان شیروان

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان گفت : در ماه مبارک رمضان سال جاری در قالب طرح همای رحمت 364 سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.
 توزیع بیش از 300 سبد غذایی در بین نیازمندان شیروان ,

رمضانعلی مختاری در گفتگو با خبرنگار اترک در  شیروان با اشاره به اینکه طرح همای رحمت همه ساله در جمعیت هلال احمر با تاسی از سیره مولای متقیان حضرت علی(ع) برگزار می شود، اظهار داشت: در این طرح داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیرین ضمن جمع آوری کمک های نقدی، به تهیه بسته های غذایی پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه بسته های غذایی مذکور شامل برنج، قند، چای، حبوبات، روغن ، گوشت گوسفند ، ماکارونی ، رب و کنسرو تن ماهی ، لوبیا و قورمه سبزی می شد، اظهار داشت: ارزش ریالی هر کدام از این بسته های غذایی 600 هزار ریال بود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان اضافه کرد: ارزش ریالی تمامی بسته های غذایی توزیع شده در طرح همای رحمت ماه مبارک رمضان سال جاری 21 میلیون و 840 هزار تومان  بود.

 

مختاری اظهار داشت: جامعه هدف اجرای طرح همای رحمت، نیازمندان، ایتام، خانواده‌های کم‌برخوردار، بیماران صعب‌العلاج، سالمندان از کار افتاده و تنها و غیره هستند.

 

وی با اشاره به سفره های افطاری که توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان برپاشده بود نیز گفت: در ماه رمضان امسال 10 سفره افطاری در مساجد، بقاع متبرکه، هلال احمر، مساجد روستاها و غیره به همت هلال احمر و با همکاری 157 خیر و 349 داوطلب برپا شد که در این طرح  بیش از 5 هزار نفر از افراد نیازمند و مستحق بر سر سفره های افطاری حاضر شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان با بیان اینکه طرح سفره های مهربانی از جمله طرح های بشردوستانه هلال احمر است که در ماه رمضان همه ساله اجرا می شود، اظهار کرد: در اجرای این طرح که با مشارکت بانوان  شهرستان برگزار شد بیش از 430 پرس غذای گرم در بین نیازمندان مراکز نگهداری سالمندان ، معلولین و ترک اعتیاد توزیع شد .

 

وی هدف از اجرای این طرح ها را همدلی و همنشینی با نیازمندان و ترویج فرهنگ بشردوستانه دانست و افزود: هلال احمر علاوه بر امدادرسانی در جاده ها و مناطق زلزله زده به صورت های مختلف دستگیری از نیازمندان و مستمندان را نیز بر عهده دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری اترک، شهرستان شیروان بیش از سه هزار داوطلب دارد .

 

انتهای پیام%پایگاه خبری تحلیلی شیروان

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک