چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ - ساعت ۲۲:۳۰
احمدی فر خبر داد:

جمع آوری بیش از ۳۳۰ میلیون ریال زکات فطره در شیروان

رئیس کمیته امداد شهرستان شیروان گفت: با جمع آوری صندوق‌های ویژه زکات فطره شهر شیروان، 33 میلیون و 900 هزار تومان زکات فطریه و کفاره توسط کمیته امداد خمینی (ره) جمع آوری شده است.
 جمع آوری بیش از 330 میلیون ریال زکات فطره در شیروان,

قربان احمدی فر در گفتگو با خبرنگار اترک در شیروان با بیان اینکه جمع آوری و شمارش زکات فطریه همچنان در شهرستان شیروان ادامه دارد افزود : از میزان مبلغ جمع آوری شده یک میلیون و 492 هزار تومان زکات مربوط به سادات از صندوق‌های مستقر در شهر شیروان جمع آوری شده است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: مبلغ 28 میلیون و 895 هزار و 300 تومان زکات غیر سادات از صندوق‌های مستقر در شهرجمع آوری شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان شیروان تصریح کرد: علاوه بر زکات روز عید، سه میلیون و 512 هزار و 700 تومان زکات غیرعمدی(کفاره روزی هزار تومان)  دریافت شد که از صندوق‌های مذکور جمع آوری شده است.

 

احمدی فر افزود : 173 پایگاه جهت جمع آوری زکات فطره در  شهرستان شیروان ساماندهی شده بود.

 

  • جذب 240 حامی برای ایتام شهرستان شیروان در ماه مبارک رمضان

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان با اعلام این مطلب که 240 حامی در ماه مبارک رمضان امسال سرپرستی ایتام این شهرستان را عهده دار شدند گفت : از این تعداد 130 حامی در شب های قدر سرپرستی ایتام و 15 حامی  نیز جهت تامین هزینه بیماران صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد شهرستان را بر عهده گرفتند.

 

احمدی فر از وجود بیش از سه هزار حامی ایتام در سطح شهرستان خبر داد و گفت: اکثر ایتام شهرستان بیش از یک حامی دارند و ایتام زیر 18 سال بدون حامی نیز در شیروان نداریم و در مجموع 750 یتیم در شهرستان شیروان وجود دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اترک ؛ 7 هزار و 253 خانوار و 15 هزار 740 مدد جو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان شیروان است که از این مجموع 6 هزار و 230 خانوار و 13 هزار و 460 نفر مستمری بگیر این نهاد هستند .

 

انتهای پیام %پایگاه خبری تحلیلی شیروان

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک