جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۱۵ - ساعت ۱۵:۱۵
احمدی فر خبر داد :

ساماندهی ۱۷۳ پایگاه جمع آوری زکات فطره در شهرستان شیروان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان از ساماندهی 173 صندوق جمع آوری زکات فطره از سوی کمیته امداد شهرستان و بهزیستی شیروان خبر داد.
 ساماندهی 173 پایگاه جمع آوری زکات فطره در شهرستان شیروان,

قربان احمدی فر عصر امروز در گفتگو با خبرنگار اترک در شیروان، با اشاره به فرارسیدن عیدسعید فطر و جمع آوری زکات فطره گفت: اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) همچون سال‌های گذشته آمادگی دریافت زکات فطره را از سوی مردم شهرستان که در راستای نیازهای فقرا و مددجویان است را در روز عید فطر دارد که بنابر سخنان مراجع اعظام مردم می توانند زکات خود را به این نهاد تقدیم کنند.

                                                        

وی در ادامه تصریح کرد: 150 پایگاه در روستاها مستر هستند و مابقی در سطح شهر شیروان وامامزادگان و مصلای نمازجمعه بصورت ثابت و سیار کار جمع آوری زکات فطریه و کفاره  مردم را در روز عید سعید فطر به عهده دارند.

                                                     

احمدی فر با اشاره به ساعت کاری تیم جمع آوری زکات عید فطر اظهار داشت: تیم کاری جمع آوری زکات روز عید فطر از ساعت 5 صبح در پایگاه‌های مشخص شده مستقر می‌شوند که در شیفت کاری که از صبح تا بعد از نماز عید و تا ظهر و شیفت دوم نیز از نماز ظهر تا نماز مغرب پای صندوق های زکات حضور خواهند داشت و همچنین به مدت یک هفته در محل میدان انقلاب شیروان حضور خواهند داشت .

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اشاره به نیروی کار طرح مذکور گفت 50 نفر از پرسنل کمیته امداد امام (ره) جهت جمع آوری زکات پای صنوق‌های زکات مستقر می‌شوند که به همراه عوامل اجرایی در مجموع 60 نفر برای اجرای این طرح درنظر گرفته شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: مبالغ دریافتی در راستای رفع نیاز معلولین، نیازمندان و فقرا هزینه می شودکه در اسرع وقت این مبالغ به دست مددجویان نیازمند کمیته امداد امام (ره) می رسد.

 

یادآور می شود میزان زکات فطره در استان خراسان شمالی به گفته امام جمعه شهرستان شیروان به ازای هر نفر دو هزار و پانصد تومان و کفاره به ازای هر روز یک هزار تومان است .

 

انتهای پیام% پایگاه خبری تحلیلی شیروان

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک