چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۱۴ - ساعت ۱۸:۰
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان :

کمبود امکانات و اعتبارات لازم مهمترین مشکل تنها بیمارستان شهرستان شیروان

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) از عدم تخصیص اعتبارات لازم از طرف دانشگاه علوم پزشکی به تنها بیمارستان موجود در شهرستان شیروان انتقاد کرد و افزود : عمده مشکلات این بیمارستان کمبود امکانات ، اعتبارات و نیروی انسانی است .

به گزارش خبرنگار اترک در شیروان ؛ دکتر سید رضا سید حسینی ، متخصص داخلی و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان پیش از ظهر امروز دوشنبه در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات در شیروان اظهار داشت : جامعه پزشکی و درمانی شهرستان شیروان از رسانه ها برای رفع مشکلات استمداد می طلبد.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) از رسانه ها به عنوان چشم ، گوش و زبان مسئولین و مردم یاد کرد و گفت : خبرنگاران از بطن جامعه هستند که نقش بسزایی را در پیرفت جامعه به عهده دارند .

 

سید حسینی با اشاره به جایگاه اصحاب رسانه در جامعه یادآور شد : مسئولان شهرستان باید بستر لازم را برای فعالیت رسانه ها فراهم کنند.

 

حسيني با بيان اين كه در بخش درمان بيمارستان، نوسازي خوبي در تخت و وسايل پزشكي صورت گرفته است از خريد سه دستگاه دياليز و دستگاه الكترو شوك در سال جاري خبر داد.

 

این پزشک اولویت کاری خود را در بیمارستان ساماندهی اورژانس عنوان کرد و اذعان داشت : اورژانس ویترین هر بیمارستان محسوب می شود که با وجود تعدد مراجعه كننده به اين مركز درماني سرمايه گذاري براي ساماندهي اورژانس يك ضرورت است .

 

وی دیگر برنامه های خود را جذب و پیگری پزشکان در بخشهای مختلف و تجهیز اطاق عمل و وصول مطالبات معوقه پزشکان بیان کرد.

 

سید حسینی با اشاره به فعاليت حدود ۴۰۰ نفر نيرو در بيمارستان امام خميني (ره) شيروان در خصوص جذب نيروي جديد براي اين مركز درماني، افزود: قرار است براي برطرف شدن كمبود نيروي اين مركز درماني دوباره جذب نيروي شركتي از سر گرفته شود.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)  به تاسيس این بیمارستان در سال ۷۲ اشاره كرد و گفت: امكانات اين مركز درماني قديمي است به طوري كه سامانه سرمایش و گرمایش  بيمارستان با مشكل مواجه شده است.

 

سید حسینی در ادامه افزود: براي نوسازي سامانه گرما و سرما بيمارستان نياز به تخصيص ۱۵ ميليارد ريال اعتبار است.

 

وي با اشاره به وجود ۳۳ پزشك متخصص در اين شهرستان، افزود: با توجه به شاخص جمعيتي، پزشكان بيشتري براي شهرستان لازم است زيرا هرچه به استانداردها نزديك شويم زمينه خدمات رساني در حوزه درمان و رضايت مندي بهتر فراهم مي شود.

 

این پزشک متخصص همچنين خواستار حضور پزشكان بومي در اين شهرستان شد.

 

در این نشست خبری ؛ احیاء کاظم پور به عنوان مدیر روابط عمومی بیمارستان به خبرنگاران معرفی شد .

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اترک؛ در شهرستان شيروان ۱۵۷ نفر جمعيت وجود داردو بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان تنها بیمارستان در دومین شهر پرجمعیت استان خراسان شمالی ارائه خدمات می دهد .

 

انتهای پیام % پایگاه خبری تحلیلی شیروان

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک