چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۱۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۱۲ - ساعت ۲۲:۲۸
طی مراسمی صورت گرفت ؛

اختصاص ۸ دستگاه خودرو برای تجهیز دهیاری‏های شهرستان شیروان + عکس

فرماندار شهرستان شیروان با اشاره به تجهیر دهیاری‌های این شهرستان به تجهیزات خودرویی گفت: دو میلیارد و 300 میلیون ریال برای تجهیز ماشین‏آلات دهیاری‏های شیروان هزینه شده است.
 اختصاص 8 دستگاه خودرو برای تجهیز دهیاری‏های شهرستان شیروان + عکس,فرماندار شهرستان شیروان ، بخشداری ، دهیاری ، شیروان ، خودرو ، اقتصادی

به گزارش خبرنگار اترک در  شیروان، عبدالصمد صفرنژاد پیش از ظهر امروز در مراسم واگذاری 8 دستگاه تجهیزات کشاورزی و خودرویی به دهیاری‏های شهرستان شیروان، اظهار کرد: اختصاص اعتبار دو میلیارد و 300 میلیون ریالی دستگاه‏های کشاورزی برای دهیاری‏های استان قابل توجه است.

 

فرماندار شهرستان شیروان با تاکید بر اهمیت تجهیز دستگاه‏های کشاورزی برای دهیاری‏های این شهرستان، خاطرنشان کرد: توجه مدیریت عالی شهرستان به توسعه دهیاری‏های شیروان در سال‏های اخیر بسیار مناسب بوده است .

 

بخشدار مرکزی شیروان در ادامه این مراسم گفت : 2 دستگاه خودروی سایپا، یک دستگاه سایپا دیزل، یک دستگاه تراکتور مجهز به بیل و همچنین چهار دستگاه تراکتور به دهستان‌های بخش مرکزی و سرحد شیروان تحویل داده می شود.

 

دولت اسماعیل‌زاده این روستاها را شامل خطاب، شرکانلو، تبریان، چوکانلو، ملاباقر، رضاآباد شرقی، شورک عبدآباد و قلعه چشمه عنوان کرد.

 

به گفته وی، با تحویل این خودروها 769 خانوار با جمعیت بالغ بر 2 هزار و 605 نفر از امکانات و خدمات این خودروها بهره‌مند می‌شوند .

 

این مسئول خاطرنشان کرد: توجه به دهیاری‌ها در دولت از برنامه‌های جدی بوده که در سنوات گذشته روی داده است که این باعث توسعه، افزایش امکانات و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستاها می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اترک، حدود نیمی از جمعیت شهرستان شیروان در روستاها سکونت دارند.

 

شیروان در شرق استان خراسان شمالی قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : پایگاه خبری تحلیلی شیروان

انتهای پیام % احسان ایزانلو

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک