جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۱۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۳/۰۱ - ساعت ۱۳:۳۸
به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد:

۳۰۰ عنوان برنامه محوری در خراسان شمالی برگزار می شود

رییس ستاد گرامیداشت سوم خرداد ،سپاه جواد الائمه خراسان شمالی از برگزاری 300 عنوان برنامه محوری در این استان خبر داد.
300 عنوان برنامه محوری در خراسان شمالی برگزار می شود ,سوم خرداد،ارتحال امام ،شهدا ، کوهپیمایی

به گزارش اترک ،سرهنگ حسین برازنده در نشست خبری با خبر نگاران افزود: به مناسبت گرامیداشت روز سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر ستاد های مختلفی در استان تشکیل شده است و برنامه های محوری در مرکز استان وشهرستان های خراسان شمالی برگزار می شود.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان ،گردهمایی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس،برگزاری مسابقات فرهنگی ،ورزشی و هنری ،زیارت عاشورا و شرکت در مراسم اعتکاف در سراسر استان را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

حسین برازنده همچنین از تشکیل حلقه های شجره طیبه صالحین ، افتتاح 14 طرح عمرانی ،کوهپیمایی یک هزار نفر از بسیجیان به قلل مرتفع استان،غبار روبی گلزار شهدا و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مرکز استان را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

وی در ادامه ازپیش بینی 200 عنوان برنامه به مناسبت ایام ارتحال امام (ره) خبر دادو افزود: برگزاری نشست های سیاسی وبصیرتی با محوریت اندیشه های امام ،اعزام 7 هزار نفر در قالب کاروان ها ،تهیه مستند روح الله برای زایران ،فضا سازی محیطی و اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم از جمله این برنامه هاست.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک