جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۱۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۲/۳۱ - ساعت ۱۴:۴۷

۱۸۰۰ برنامه گرامیداشت سوم خرداد در خراسان شمالی برگزار می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی از اجرای یک هزار و800 برنامه در غالب 50 برنامه محوری در راستای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبرداد.
1800 برنامه گرامیداشت سوم خرداد در خراسان شمالی برگزار می شود,

به گزارش اترک ، سرهنگ سعادت جلال دوست ،در نشست خبری با خبرنگاران ، دیدار با نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه بجنورد، تجلیل از جانبازان و ایثارگران، دیدار با خانواده های معظم شهدای عملیات دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری نمایشگاه عمومی کتاب و محصولات فرهنگی را از جملع این برنامه ها عنوان کرد.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برگزاری مسابقات تیراندازی بین نیروهای مسلح و برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس و پخش فیلم های دفاع مقدس در سینمای بجنورد از دیگر برنامه ها است.

وی در ادامه  در خصوص لزوم گرامیداشت سوم خرداد وفتح خرمشهر گفت: در عملیات بیت المقدس 6 هزار شهید تقدیم شد و وظیفه ما این است که پای روی این لاله قرار ندهیم و ارزشهای دفاع مقدس در خرمشهر را به نسل جوان بشناسانیم تا به دست فراموشی سپرده نشود.

وی با بیان اینکه  قدرت الهی ،توکل و ایمان به خدا سبب آزاد سازی خرمشهر شد  ، تصریح کرد : اگر بخواهیم ایثار ،مقاومت و فداکاری را تعریف کنیم باید معنای آن را در خرمشهر جستجو کنیم.

در حاشیه این نشست از 3 عنوان کتاب دفاع مقدس با عناوین "دفاع مقدس و خراسان شمالی" ،"میراث شقایق" ،"سروهای راز آلود" رونمایی شد.

سرهنگ جلال دوست با بیان اینکه برای چاپ و نشر این سه عنوان کتاب 200 میلیون ریال هزینه شده است افزود: این کتاب ها به صورت رایگان در اختیار کتابخانه ها و دانشگاه های استان قرار می گیرد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک