جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۱۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۲/۳۰ - ساعت ۰:۲۸
در خراسان شمالی

برگزاری مسابقات تنیس روی میز به مناسبت سوم خرداد

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: با هدف گرامیداشت سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر، یک دوره مسابقات پینگ پنگ در این استان در بخش بانوان برگزار می شود.
برگزاری مسابقات تنیس روی میز به مناسبت سوم خرداد,

به گزارشاترک، ایرج نکویی عنوان کرد: در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر، یک دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان خراسان شمالی در دو رده سنی آزاد و نونهالان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی بجنورد و در محل سالن آکادمی تنیس روی میز خراسان شمالی برگزار می شود، اظهار داشت: شرکت در این مسابقات برای عموم بانوان آزاد بوده و رقابت ها نیز به دو صورت گروهی و حذفی برگزار خواهد شد.

نکویی اضافه کرد: رقابت های رده سنی نونهالان از ساعت 17 روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه آغاز می شود و مسابقات رده آزاد نیز عصر روز سه شنبه در محل آکادمی تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی اظهار داشت: در پایان این مسابقات به رسم یادبود جوایزی به نفرات اول تا سوم هر دو رده سنی اهدا خواهد شد.

 

 

 

مهر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک